Obserwatorzy

czwartek, 30 czerwca 2011

filcowanie na jedwabiu i warsztaty

Jakiś czas temu,byłam w Warszawie na warsztatach filcowania na jedwabiu.Warsztaty organizowały Crafttrioszki,a prowadzącą była Charity.Warsztaty udane,dziewczyny przesympatyczne,można się było sporo nauczyć-sukienki,tuniki i inne rzeczy autorstwa Charity po prostu przecudne,można sie zakochać,a my wszystkie starałyśmy się zrobić równie ładne rzeczy.Mnie wyszła sukienka,która bardzo lubię.
Oczywiście po powrocie z warsztatów musiałam spróbować zrobić coś samodzielnie całkiem i w nieco innym stylu,zrobiłam brązową sukienkę z dodatkiem wszystkiego:))))jedwabiu,loków,wełny itd.Z efektów jestem bardzo zadowolona,sukienkę juz nosiłam i sprawdza się doskonale,nawet w upały.Bez wątpienia będę próbować dalej,a efekty na pewno zaprezentuję na blogu.Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie,cieplutko i słonecznie,zwłaszcza,że za oknem zrobiło się wcale nie wakacyjnie:))))

1 komentarz:

  1. Nie mój kolor zupełnie, ale ładna, skromna i taka wyprofilowana do sylwetki:)

    OdpowiedzUsuń