Obserwatorzy

wtorek, 19 lipca 2011

Inspiracje,kontrasty i ...ogólne szaleństwo:)))

Pewnie każdej z nas podobają się czyjeś prace szczególnie i jest nimi zauroczona.Tak jest i ze mną.Uwielbiam i podziwiam prace Giny Mastio i Vilte,Na pewno,żeby osiągnąć taki poziom jeszcze przede mną duuużo nauki i pracy,ale bardzo sie staram i wciąż próbuję:)))
Do stworzenia tej bluzeczki zainspirowały mnie prace Giny Mastio.Też bym chciała robić takie delikatne i romantyczne rzeczy,mam nadzieję,że chociaż trochę mi się udało,ja jestem z tej pracy bardzo zadowolona,ale na pewno ciąg dalszy nastąpi i będę jeszcze próbowała nie raz i nie dwa....
To moja wersja romantycznej bluzeczki




Oczywiście powstała nie tylko bluzeczka,ale i torby z kwiatowymi motywami,kontrastowo:biała i czarna.






No to,żeby już poszaleć kompletnie - dwa szale,obydwa ufilcowane na jedwabiu,jeden stonowany,a drugi dla odmiany,żeby nie było nudno,czarno-czerwony.





Na dzień dzisiejszy koniec filcowania,chociaż po głowie kłębią mi się miliony pomysłów i wszystko chciałabym zrobić już,tylko jakoś dziwnie protestują moje rączki,a i w domu od czasu do czasu coś trzeba zrobić,dzieci by obiad chciały czy coś takiego:)))na szczęście albo i nie,zależy jak na to spojrzeć,dzieci jadą na wakacje i będę mogła poszaleć filcowo na maksa:)))Efekty,oczywiście będę zamieszczać na blogu,ale to dopiero za parę dni,więc nie musicie się bać:)))
Pozdrawiam wszystkie maniaczki filcowania i innych robótek baaaardzo serdecznie i słonecznie:)))

12 komentarzy:

  1. O kurcze, a ja po ufilcowaniu jednej czapki poleglam kondycyjnie :). Wszystko bardzo mi sie podoba, loki wyszly cudnie.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko loki się sprawdzają doskonale:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje malarskie reminiscencje są jak zawsze ciekawe. Szczególnie wypukłe lokowe kwiatostany:)W ogóle pełnia lata.Pozdrawiam Ju.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne prace...pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała bluzeczka urocza :-)) Podziwiam Twoje prace
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:))))I pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTEM POD OGROMNYM UROKIEM TWOICH PRAC!!!!
    śliczne rzeczy tworzysz!!!!!
    Zapraszam do moich znajomych.
    A propos.....może mi podpowiesz parę rzeczy o filcowaniu?...odezwij się do mnie proszę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności.Dech mi zaparło moim marzeniem jest nauczyć się filcowania...czas nieco ucieka mi przez palce...dobrze wiedzieć że mam Cie tak blisko...zamęczę Cię..:)
    Pozdrawiam i działaj kobieto działaj,masz zdolne paluszki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny bardzo Wam wszystkim dziękuję i Moniko ja bardzo lubię się męczyć,i też się cieszę,że mam jakąś bratnią duszę tuż obok.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzeczka romantyczna ,bardzo mi się podoba ,fajny krój i super wyszły faktury.Wszystkie prace ładne i ciekawe ale szal czarno szaro biały jest absolutnie w moim guście
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo:)))Cdn.oczywiście...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Romantyczna bluzeczka i szal w szarościach - piękne!

    OdpowiedzUsuń