Obserwatorzy

piątek, 29 lipca 2011

Loki...

Przyplątały się do mnie loki i za nic nie chcą się odczepić...Są wszędzie normalnie.W kamizelach,torbach i szalach-tu najmniej-ale są.Przyrzekłam sobie,że następne rzeczy będą bez(loków oczywiście),ale na razie pokażę jeszcze co mi się urodziło z lokami.
Oczywiście kamizele-w kolorze błękitnego nieba-to chyba z braku słońca-i z lokami:))) i czarna-miał być szal,a wyszło jak zwykle:))) i też z lokami....







Torba,a właściwie wielki torbiszonek,dla odmiany z malutką ilością loków i tez czarna(to chyba ta pogoda tak działa)....


No i jeszcze szal-niespodzianka-bez loków:)))Szal zdecydowanie słoneczny i pogodny,żeby troszkę podnieść się na duchu i drugi,w takiej kolorystyce już był,ale ponieważ już poszedł w świat,zrobiłam sobie drugi...





Jutro zamierzam zrobić szal eksperymentalny,już naszykowany,sama jestem ciekawa co wyjdzie,jedno wiem na pewno...nie będzie na nim żadnych loków,a efekty wkrótce bez wątpienia pokażę.
Pozdrawiam cieplutko i słonecznie:))))

7 komentarzy:

  1. O matko kiedy Ty to wszystko robisz????
    Szale w pięknej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tempo masz niesamowite ale też świetne prace powstają:)Bardzo przypadły mi do gustu słoneczne szale-oba bardzo ładne a i kamizelki bardzo ciekawe i udane,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:))))Dzieci pojechały na wakacje,to mogę poszaleć:))))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czarna kamizela świetna, ma rewelacyjną formę.
    A z szali to ten pomarańczowo-turkusowy jak dla mnie najładniejszy, no bo te kolorki lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech żyją loki! koniecznie ich używaj, bo trafnie to robisz...Zachęciłaś mnie do sięgania po nie. Piękne są Twoje prace, kamizelki super, nie wiem która ładniejsza.Torba świetna.Szale mają ciekawą kolorystykę. Czy ty aby sypiasz dziewczyno, czy nic tylko filcowanie? Zazdroszczę Ci tempa, pięknych materiałów których używasz, no i tej weny nieustającej:) Czekam niecierpliwie i z ciekawością na następne prace. Miło się czyta i ogląda Twoje posty.

    OdpowiedzUsuń