Obserwatorzy

wtorek, 12 lipca 2011

Naturalnie...

Usiłowałam dzisiaj zrobić zdjęcia zrobionych rzeczy,ale chyba jestem wyjątkowym antytalentem w tej kwestii,bo mimo moich usilnych prób wyszły tak sobie bardzo i absolutnie nie widać na nich żadnych detali,ale chociaż kilka pokażę,a jutro spróbuję jeszcze raz:)))może uda się trochę lepiej.
Na początek żakiet albo marynareczka albo co kto woli,w każdym bądź razie do noszenia się nadaje:)))





A tu szalo-kamizela,w rzeczywistości wygląda na ludziu bardzo fajnie,ale nie mam modelki do pokazania(pojechała na wakacje) ,a na manekinie średnio widać,no ale może coś da się dojrzeć:)))
Można ją nosić na kilka sposobów,co mam zamiar wypraktykować,i za każdym razem wygląda inaczej,co daje spore możliwości.....



 Jako,że mamy lato wszystko ufilcowane z wełny w kolorze naturalnym:))))
Pogoda dopisuje,przynajmniej dzisiaj i niech tak zostanie chociaż przez czas jakiś,czego sobie i Wam wszystkim życzę-bo to przecież czas wakacjowania i urlopowania:))))

8 komentarzy:

  1. Lubię naturalną biel wełny. A na lato jest to kolorek idealny. Ależ się rozszalałaś z tymi ciuchami. Musze też jakieś miejsce u siebie wygospodarować, bo mnie do ciuchów filcowych ciągnie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie w tej chwili ciągnie do coraz większych gabarytów,chodzi mi po głowie długalachny płaszcz w kolorach ziemi z dużą domieszką rudości i pomarańczy:)))Kiedyś go zrobię:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Diana,zajrzałam na Twojego bloga już jakiś czas temu i zobaczyłam wiele fajnych rzeczy.Z pewnością będę do Ciebie zaglądać :)
    ładny żakiet i ładna szalo-kamizela.Szalo-kamizelka ma rzeczywiście bardzo ciekawy fason.Myślę,że robi się go z prostokąta choć nie mam pewności bo jeszcze takiego modelu nie robiłam,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację-to prostokąt,ja też robiłam taką po raz pierwszy,efekt na żywo jest ciekawy.Pozdrawiam i zapraszam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję,na pewno do takiego modelu się przymierzę bo bardzo podobają mi się te szalo kamizelki a ja "szalowa"w większości jestem:) ,pozdrawiam i zapraszam także do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten biały żakiet jest świetny, nie mogę sie na niego napatrzeć :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały żakiet - po prostu brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń