Obserwatorzy

wtorek, 5 lipca 2011

Torba kolejna optymistyczna:))))

Pisanie bloga jest bardzo przyjemne,a miłe komentarze dają kopa do działania przeogromnego po prostu...Warunki na zewnątrz działaja na mnie bardzo przygnębiająco i nic mi się nie chce robić...oczywiście nic oprócz filcowania,a że jest bardzo ponuro to powstałą kolejna torba w moich kolorach optymistycznych.Torba dla przyjaciółki przyjaciółki,ale wiem na pewno,że sobie zrobią taką samą,albo prawie taką samą,bo kolory z tej torby się do mnie uśmiechają:))))
Rzeczona torba:


Uważam,że jest wesolutka i poprawia nastrój.Zdjęcia nie są może najlepsze,ale innych nie mam i torby też juz nie...Lepsze będą jak powstanie taki egzemplarz dla mnie,co pewnie niebawem nastąpi.
Czekam z niecierpliwością na powrót słońca i życzę wszystkim miłego dnia:))))

4 komentarze:

  1. Uwielbiam twoje zestawienia kolorów- dla mnie super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo ślicznie dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczne kolorki i faktura ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie dobrane kolory :-) bardzo ładna i gustowna.

    OdpowiedzUsuń