Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lipca 2011

Trochę koloru...

Poczułam ostatnio wewnętrzną potrzebę:)))ufilcowania czegoś bardzo prostego,ale w jakimś  energetycznym kolorze.Padło na czerwień....Powstał malutki żakiecik,z którego jestem bardzo zadowolona,ponieważ udało mi się stworzyć bardzo dobrą formę,idealnie na mnie leży(musicie mi uwierzyć na słowo),nigdzie się nie ciągnie i jest w sam raz do nieśmiertelnej małej czarnej i chyba mi o to właśnie chodziło.
Zdjęcia nie są najlepsze,ale z powodu "fantastycznej" pogody innych w najbliższej przyszłości raczej nie będzie:(((



Powstały również torby-jak to określiła moja koleżanka-z kraterem:)))Jedna dla mnie szaro-czerwona i druga dla koleżanki szaro-fioletowa.Obydwie ogromne-da się w nie zapakować prawie wszystko i o to chodziło.




Oczywiście w niedługim czasie nastąpi ciąg dalszy,bo jakoś tego filcowania wcale nie mam dosyć...
Serdecznie i słonecznie(wbrew pogodzie) wszystkich pozdrawiam:))))

8 komentarzy:

  1. Wierzę na słowo ,że leży doskonale:) , to widać już na manekinie ,że zrobiony jest perfekcyjnie,naprawdę doskonały! Torby też obie fajne z tym "kraterem" , ja także lubię robić tą dekoracje na torbach bo dodaje dużo uroku.I podziwiam Twój zapał,tym bardziej ,że ja coś z sił opadłam ostatnio ,więc kiedy patrzę jak tworzysz te cudeńka to czuję i ja porywy i aż chce się coś nowego stworzyć,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne i cieszę się,że moje porywy filcowe zachęcają do działania,to naprawdę jest baaaardzo przyjemne czytać taki komentarz,pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kubraczek. A torby cudo - uwielbiam te efekty 3D.

    OdpowiedzUsuń
  4. TAAAAK EFEEKTYYYY SĄ SUUPERRRRAŚNE!
    KUBRACZEK CUDO!
    A MNIE CIEKAWI PARĘ SPRAW.....NAPISZĘ NA EMAIL...POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. żakiety to nie moja działka jeśli chodzi o garderobę, kiedyś teściowa w transie szyła dla mnie je hurtem i jakoś nie szło jej tego wybić z głowy:) wracając do rzeczy...wdzianko ma fajny kołnierz i nie jest zbyt "ułożone" dla mnie to plus...a torby świetne...motyw krateru ciekawy i kolorystycznie bardzo udana kompozycja...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za tak miłe komentarze:)))I cieplutko pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że żakiecik fantastycznie dopasowany! Fason idealny !!! Aż nabrałam ochoty na moje drugie podejście do wdzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torby są extra! Zwłaszcza ta dla koleżanki przypadła mi do gustu.
    Spieszę podziwiać wcześniejsze Twoje prace (jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale z pewnością będę częstszym gościem).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń