Obserwatorzy

czwartek, 7 lipca 2011

Maki

Wyszło słońce,pogoda zrobiła się przepiękna,żyć się chce po prostu...w związku z tym filcuję oczywiście
Dzisiaj miałam bardzo pracowity dzień,ufilcowałam żakiet i śmieszną kamizelę,ale ponieważ wszystko schnie,zdjęcia będą dopiero jutro(jak znajdę czas),albo w sobotę:)))ale pokażę kamizelę,którą zrobiłam już jakiś czas temu,i mimo,że nie jest w moich kolorach,bardzo mi się podoba-ma motywy maków-jednego z moich ulubionych kwiatów i mam nadzieję,że udało mi się w miarę wiernie oddać charakter tych kwiatków.



Dodatkowo do kamizelki,żeby było jakoś kompletnie:))))zrobiłam torbę,oczywiście też z makami.

 
Pozdrawiam serdecznie i  życze nam wszystkim dużo fajnej pogody i słoneczka:)))))

4 komentarze:

  1. Super ten komplet. Też lubię maki, choć ten motyw filcomaniaczki dość wyeksploatowały. Ale twoje maki jakieś inne są :).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny komplet - taki wakacyjno-letni:)
    pozdrawiam serdecznie i dzięki za odwiedziny i kontakt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie tu cuda :) przepiękne te maczki

    OdpowiedzUsuń