Obserwatorzy

wtorek, 9 sierpnia 2011

Pomarańcze i inne kolory....

Długo mnie ostatnio nie było,ale to nie znaczy,że nic nie robiłam:))))Robiłam,robiłam:))),no i nie miałam czasu,żeby usiąść i cokolwiek napisać.Dzisiaj trochę nadrobię te zaległości.
Powstały torby w moim ukochanych pomarańczowym kolorze.Nie było się oczywiście bez odrobiny loków,ale bardzo mi się one(loki)podobają i uważam,że dodają rzeczom różnym przestrzenności i życia:)))





Zrobiłam też szale-jeden zainspirowanym zdjęciem szala,który widziałam na jakimś blogu i nie pamiętam gdzie-jak znajdę to napiszę,ale wyjątkowo mi sie podobał i koniecznie musiałam sobie zrobić przynajmniej podobny,i drugi,ufilcowany na silk-lapsie.Bardzo lubie robic szale na lapsach,bo naprawdę fajnie to wygląda:)))







I jeszcze wdzianko-ufilcowane na kawałku gazy,świetna alternatywa dla jedwabiu,bardzo dobrze się filcuje i fajnie układa na ludziu:)))Robiłam na gazie pierwszy raz i sama byłam ciekawa co wyjdzie i jak będzie wyglądało.

Zrobiłam jeszcze kilka rzeczy,ale nie mam jeszcze zdjęć,więc to będzie później czyli jak zwykle cdn.

Pozdrawiam cieplutko i słonecznie:)))


14 komentarzy:

  1. Same cudowności:)Bardzo mi się podobają ,super!Nie wyszczególnię które najbardziej mi się podobają ,bo każda z tych prac jest bardzo ładna i każda cieszy moje oko :)))Do tego piękna sesja zdjęciowa ,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne!Dziecko wróciło z wakacji i mogłam trochę poszaleć:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm..a mi najbardziej podoba się pierwsza torba jest ciekawa ze względu na wypukłości i pomarańcz też lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Diana,
    same cudeńka. Piękne. Szal widziałam w oryginale - jeszcze ładniejszy. Zainspirowałaś mnie :-) dzisiaj filcuję. Pozdrawiam Goska

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te wszystkie (!) rzeczy:) Bardzo ciekawe faktury. No a turlania było co niemiara. Pracowita jesteś bardzo koleżanko i widać, ze w pracy znajdujesz wyłącznie przyjemność. Miło też się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnorodnie, kolorowo i pięknie:))
    Szal w "łatki" nie wiedzieć dlaczego skojarzył mi się z żyrafą;)
    A loki jako faktura to mój faworyt, zarówno w torbie jak i we wdzianku:)!
    Mam też jedno fachowe pytanie - ile warstw wełny układasz na silk - lapsie? Mam spory kawałek, marzy mi jesienny szal i ... nie wiem jak się do tego zabrać:(, bo jeszcze nigdy na s-l nie filcowałam. Poradzisz coś?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne! Najbardziej przypadł mi do gustu łaciaty szal i torba z guzami. Ten szal jest niesamowity - kolorystyka i pomysł - super! Piszesz, że lubisz filcować na silk lapsach, ja zamierzam właśnie wypróbować ten sposób, ale nie bardzo wiem, jak się za to zabrać. Wełnę rozkładać po obu stronach silk lapsów, czy wystarczy tylko po jednej, a może silk lapsy układać na wełnie - nie mam pojęcia - będzie trzeba poeksperymentować! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Właśnie przeczytałam Mady - nie ja jedna mam zgryz z silk lapsami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wdzianko jest FANTASTYCZNE! Inne rzeczy też, ale wdzianko ... super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarańczowy to również mój kolor :-) torba cudna...brak słów, bo zatkało mnie :-)gratuluję pomysłu. Reszta prac też bardzo ładna. Może nadejdzie dzień, że też zrobię równie piękne prace. Nauka szala przede mną. Jeszcze raz gratuluję pomysłu i efektu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ha jaka ladna liczne trafilam 25 :) a wdzianko super.

    OdpowiedzUsuń