Obserwatorzy

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Przygotowania do jesieni?

 Ostatnio miałam dużo rzeczy do zrobienia,trochę mnie rozłożyło jakies paskudne choróbsko-nie wiadomo skąd się wzięło-trochę musiałam odsapnąć i stąd taka długa niebytność na blogu:)))Ale już jestem:)))Mam nadzieję,że będę teraz regularnie bardzo i że uda mi się częściej coś pokazywać,bo oczywiście cały czas coś tam działam.
W oczekiwaniu na nadchodzącą jesień-niestety idzie...a właściwie poza paroma fajnymi dniami tego lata,cały czas jest-powstała kurteczka cieplutka i milutka,w sam raz na paskudne dni:)))Do kurtki do kompletu torba listonoszka-w tej samej dokładnie kolorystyce.


Ponieważ szary to nie jest mój ukochany kolor-dla równowagi szaliczek w pomarańczach-lekko inspirowany tygrysem i pracami Ireny Rudman-fantastycznej artystki,która bardzo podziwim i w takiej samej tonacji grubalaśna kamizela:)))







W tym samym kolorku powstał kapelutek,ale dopiero schnie,więc zdjęcia będą jutro:)))

Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądających do mnie i do zobaczenia wkrótce:))))

9 komentarzy:

  1. Kurtka super. Bardzo mi się podoba jako komplet z torbą. A z poprzedniego postu ta pomarańczowa pierwsza torba cudowna. Nie zdążyłam jej skomentować, to niniejszym to czynię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Diana, śliczne te Twoje filcówki. Ja jestem torbiasta więc napiszę - listonoszka super! Pozdrawiam i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk ma fajny kształt, ciekawy kołnierz i rękawy...kolorek też niczego sobie...zastanawia mnie tylko jak wygląda na Tobie:) A szal inspirowany pracami Rudman?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna porcja bardzo ciekawych kompozycji.Mnie spodobały się obie kamizele zarówno fasonem jak i kolorystyką,obie bardzo fajne. Jesień już Ci nie będzie przykra i zimna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię znowu podziwiać :). Kurteczka wymarzona na jesienne chłody, a szal ma takie rozgrzewające kolory, że wystarczy na niego spojrzeć, a już się robi cieplej...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję!I tak naprawdę mam nadzieję,że może w tym roku jesień nie nadejdzie?Pozdrowionka dla wszystkich:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekny plaszczyk ! szal...torba.. bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ta kurtka z pierwszego zdjęcia jest do sprzedania? Poważnie pytam:)

    OdpowiedzUsuń