Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2011

Szal z nitkami i nie tylko...

Pozazdrościłam szala z wstążkami z jedwabnego sari Plastusi i zrobiłam swoją wersję baaaardzo kolorowego szala-zamiast wstążek użyłam nitek-też z jedwabnego sari:)))Szal generalnie kojarzy mi się z Indiami-ze względu na kolorystykę-ale-mimo,że do tej pory nie byłam fanką takich zestawień,podoba mi się-jest po prostu mocno energetyczny i nastawia optymistycznie do świata,ale to oczywiście całkiem moje skojarzenia.Zresztą oceńcie same....



Szal szalem,ale oprócz tego zabawiłam się w Szalonego Kapelusznika i poszalałam kapeluszowo całkiem.Poniżej kilka wersji zimowych ocieplaczy-dla równowagi-spokojnych i kolorystycznie i fasonowo:))))





Ciąg dalszy,jak zwykle,nastąpi niebawem....Pomysły szaleją w głowie i czekają na realizację...
Oprócz filcowania powoli nadchodzi czas na druty:)))
Nie robię niczego wymyślnego,bo nie mam cierpliwości,ale od czasu do czasu coś powstaje...ale o tym następnym razem...:))))
Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia,albo napisania niedługo:)))

14 komentarzy:

  1. Ależ pracowita z Ciebie osóbka! Szal rzeczywiście mocno energetyczny! Wśród kapeluszy moim faworytem jest fioletowy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorystyka szala, rzeczywiście z Indiami się kojarzy:))Mocno energetyczny szczególnie, gdy jesień za progiem, a kapelutki obstawiam dwa -czarny na pierwszym zdjęcie i fioletowy:))
    Pracowicie po wakacjach zaczęłaś:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Diana, znowu porcja super ciuszków. Jestem pełna podziwu. Zaczęłam już pracę i trudno wygospodarować czas. Ale może... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również bardzo podobają się kolory jakie wybrałaś do szala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal rzeczywiście bardzo kolorystyczny. Kapelusze świetnie wyszły - ten fioletowy jak dla mnie the best

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal rozgrzewa kolorystycznie i będzie świetnie rozjaśniał i kontrastował z ciemnymi płaszczami.A w kapeluszach jest co wybierać ,moimi faworytami są pierwszy czarny ,pomarańczowy i fioletowy prezentuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Diana, kiedy nastąpi obiecany w poście ciąg dalszy? Nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful hats - refines worked out and very feminine colors! Very beautiful works. Regards Senna

    OdpowiedzUsuń
  9. Senna-thank you very much-warm regards:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ...kulasz tak piękne rzeczy, że nie potrafię zdecydować się gdzie ślad po sobie zostawić...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń