Obserwatorzy

czwartek, 13 października 2011

Ocieplacze,niekoniecznie jesienne:))))

Bardzo dawno niczego nowego nie pokazywałam,ale-muszę się trochę usprawiedliwić-nie miałam czasu-ciągle coś się działo-byłam na dwóch cepeliadach,byłam u Plastusi-cudnie spędzony dzień-po prostu sama przyjemność i mam nadzieję na rewanż,bo przebywanie z tak fajną osobą daje bardzo dużo radości,nie mogłyśmy się nagadać:))))U mnie była na warsztatach bardzo sympatyczna Ania z Bydgoszczy:))))i jakoś ten czas przelatywał  nie wiadomo kiedy....
Oczywiście w tzw.międzyczasie filcowałam,ale części rzeczy nawet nie udało mi się sfotografować,jakoś tak za szybko znajdowały swoje właścicielki:)))
Generalnie robiłam ostatnio głównie szale i mitenki-chyba zdecydowanie nastał czas ocieplaczy jesiennych,co wcale mi się nie podoba,no ale....
To kilka próbek moich szalowych szaleństw:)))











I mitenki:)))




A tu marynarka robiona dla przyjaciółki-jeszcze mokra na stole i jedno zdjątko pstryknięte prawie w biegu na Kasi-też nie do końca suche:)))


Na koniec kwiat-pasek albo naszyjnik(w dwóch wersjach kolorystycznych),mnie podobał się baaardzo,ale mam tylko takie zdjęcia,bo niestety wyjątkowo szybko kwiaty znikły i koniecznie muszę sobie zrobić przynajmniej podobny dla siebie:)))


W przyszłym tygodniu mam zamiar ukulać płaszcz,bo nareszcie będę miała trochę czasu-efekty na pewno pokażę,ale nie obiecuję,że będzie to natychmiast,chociaż będę się starać:)))

Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko i życzę udanego weekendu i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa,które ostatnio usłyszałam:))))
Do zobaczenia w niedalekiej przyszłości:)))

8 komentarzy:

  1. Szale są po prostu śliczne, ale żakiet jest the best. Z niecierpliwością czekam na płaszcz
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie szary komplecik- ponad czasowy ,elegancki!!! Mam nadzieje że w sobotę zrobimy równie cudny żakiecik... Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam dziewczyny bardzo!Agnieszko na pewno w sobotę ukulamy fajną marynarę-już się cieszę na spotkanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko piękne i dech zapiera:)))
    urzekły mnie "pączuszki" kwiatów:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary z kapelutkiem do kompletu mniam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje "naj": szary komplet i paski-kwiatki. Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. im wiecje patrze tym bardziej sie zakochuje w twoich pracach :) sa cudowne. takie dopieszczone. masz talent kobito!!!

    OdpowiedzUsuń