Obserwatorzy

niedziela, 30 października 2011

Szal....czyli chwila oddechu przed następnym płaszczem:)))

W ramach lekkiego odpoczynku od dużych form-następny płaszcz biega mi po głowie:)))-zrobiłam delikatny szal....Ja również,jak wiele filcomaniaczek,dałam się uwieść kwiatom i liściom-i powstał taki szaliczek.
Zrobiłam również czapkę,ale zanim ją pokażę muszę dorobić mitenki-ma być komplecik-i poszukać ładnej ceramiki,w związku z tym poczekam chyba  na Plastusię:))))Jej ceramika jest fantastyczna i mam nadzieję,że zgodzi się dla mnie coś zrobić:)))Jeszcze o tym nie wie:))),ale wszystko przed nią:))))Jolu pozdrawiam cieplutko:))))
Szal w kolorystyce bardzo delikatnej-szary z lekko fioletowymi i różowymi kwiatami-mazańcami:)))







Jak zwykle dziękuję za bardzo miłe komentarze,zapraszam do oglądania i pozdrawiam cieplutko:)))
Cdn.:)))

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle - piękny! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto ile w tobie zaparcia...szal boskiiii ...muszę wywiezć gdzieś rodzinkę a sama cichcem ucieknę do Ciebie.Chyba zycia mi braknie na nauczenie sie tych pięknosci.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. szal jak jesienna mgła :)
    piękny!
    a zdradź sekret - dredy dorabiałaś po ufilcowaniu czy w trakcie?:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny:)))
    Moniko-zapraszam do siebie-nie masz daleko:)))
    Mada-dredy były w trakcie,a właściwie lekko zakulane przed szalem i potem wszystko razem:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal świetnie sie prezentuje - kwiaty fajnie ożywiają kolorystykę:-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zwiewna mgiełka ... Ja też zabrałam się dzisiaj za szale ;)
    Pozdrawiam i czekan na ten kolejny duży projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Diano, znów śliczności u ciebie. Dzięki za ciepłe myśli i słowa, już wróciłam, a tu tyle do oglądania - u Ciebie i na innych blogach. A ceramikę zawsze chętnie robię. Mów tylko co chcesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tą kolorystykę i takie zestawienia barw,szal śliczny wyszedł,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń