Obserwatorzy

wtorek, 8 listopada 2011

Kapelutki i inne ocieplacze...

Misie robią się następne,wciągnęło mnie szaleństwo na amen,ale oprócz dziubania na sucho,dalej wyżywam się w swojej pracowni.Niedługo chyba przestanę sypiać:))))bo chciałabym robić wszystko...a jeszcze czekają druty i zakupiona ostatnio śliczna wełenka....jakoś doba chyba zrobiła się za krótka:)))ale nic to-dam radę:)))
Ostatnio zostałam szczęśliwą posiadaczką form kapeluszowych,takich prawdziwych,modniarskich i oczywiście musiałam wypróbować-są świetne po prostu:)))
To kapelutek zrobiony właśnie na nowej formie,jaiś czas temu pokazywałam szal czarno-pomarańczowy,mój ukochany,i właśnie do tego szala dorobiłam kapelusz:)))






Oprócz tego następny szal na jedwabiu,coś mnie wzięło na kwiatowe motywy:)))



No i ostatni egzemplarz czapkowy,czekał na mitenki,mogę już pokazać w komplecie,z elementami ceramicznymi zdobytymi u Joli-guziki dodają mu dużo uroku,tak mi się przynajmniej wydaje:)))


Czekam oczywiście na następną porcję fantastycznych Plastusiowych guzików,bo bez wątpienia filc i ceramika są dla siebie stworzone po prostu:)))

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia,no i oczywiście jak zwykle z niecierpliwością czekam na komentarze i  za wszystkie baaaardzo dziękuję:)))

10 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Kapelusz jak spod igły! Wszystko dopracowane, równiutkie - takie porządne :) różany szal niezwykle dekoracyjny, a komplecik - ach! Rzeczywiście ceramiczne guziczki dodają ekspresji. Jak zwykle - wszystko zapiera dech! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no jest co podziwiac!!!!!!Bardzo mi sie podoba
    komplet: kapelutek i szale. Mam ruda czesanke, moze bym sie odwazyla sprobowac. Ale pewnie "" za wysokie progi na moje nogi"".

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko piekne, ze och i ach:)!
    zazdroszcze form kapeluszowych, bo ja póki co z wlasnej glowy korzystam i ze styropianowego manekina:))
    A ceramika z filcem wyglada booosko:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę energii do pracy :-) I efektów pracy również :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHANA , ALE TY SZALEJESZ!!!!!!PIĘKNE RZECZY TWORZYSZ I Z TAKIM SAMOZAPARCIEM , ZE AŻ MI ŻAL....MOJA WENA SOBIE WZIĘŁA WOLNE......TYLKO NIE WIEM DO KIEDY.....
    PODZIWIAM, PODGLĄDAM, ZAGLĄDAM, POZDRAWIAM....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś pracowita :-)Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Diano!!! Ty Mróweczko :)
    Kapelutek fajny, ciekawy kształt, podziwiam zapał.
    Szal normalnie ... uuuu dech zapiera. PIĘKNY
    Zestawik słodki, a te guziołki... Masz rację pięknie się dogadują z filcowankami.
    Pozdrawiam Cię gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Diano te róże, ach te róże. Ujęły mnie całkowicie. Nie myślałaś o tym by zostać malarką? Dziewczyno masz talent!Szal bije na głowę wszystko co dotąd widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny!Baaaaaardzo Wam dziękuję!TAKIE komentarze dają totalnego kopa do dalszego kulania:)))Co zamierzam oczywiście robić:)))A Wasze prace są przepękne i czasami ja zazdroszczę,że nie wpadłam na takie fajne pomysły jak Wy:)))Czyli chyba wszystko w normie:)))Pozdrawiam cieplutko i filcowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, dotarłam na Twoją stronę dzięki Plastusiowym Inspiracją, które obserwuję od jakiegoś czasu. Ucieszyłam się, że w mieście mojego urodzenia są tak utalentowane osoby. Piszę pod tym postem bo te rękawiczki bardzo mi się spodobały, zwłaszcza to pomysłowe marszczenie.
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń