Obserwatorzy

niedziela, 6 listopada 2011

Misiowe warsztaty:))))

Nie jestem ,a właściwie chyba nie byłam:)))fanką filcowania na sucho-wydawało mi się,że nie mam dosyć cierpliwości do dziubania igłami,ale misie autorstwa Agnieszki-AgaFil filc,po prostu mnie urzekły:))))W związku z tym postanowiłam pojechać na warsztaty organizowane przez Ewę Otceten-Akademia Wolnego czasu-pod tytułem Zrób sobie misia.Pojechałam,zrobiłam i chyba będzie to moje następne maniactwo:))))Warsztaty były super po prostu,dziewczyny baaardzo fajne,no i oczywiście prowadząca Agnieszka-bezkonkurencyjna!!!!Jej misie,bałwanki i inne stworzonka są the best:))))
Na pewno mój miś nie jest taki mniamniuśny,ale to mój pierwszy i dla mnie najśliczniejszy:))))Bez wątpienia wszystkie uczestniczki misiowych warsztatów myślą tak samo i jakoś zupełnie mnie to nie dziwi,zresztą wszystkie nasze misie są cudne:)))
Przedstawiam Wam mojego miśka-jeszcze się nie nazywa,ale na pewno coś wymyślę:))),a dzisiaj zrobię sobie następnego....i pewnie powstaną jeszcze inne....bo to naprawdę wciąga i zaraża:)))








Oczywiście nie mam zamiaru rezygnować z kulania na mokro:))))Zrobiłam malutki komplecik czapkowo-mitenkowy,szal i właśnie powstaje następny płaszczyk....
Zdjęcia w następnym poście bez wątpienia zamieszczę....

Pozdrawiam cieplutko wszystkie dziewczyny i życzę miłego niedzielnego popołudnia:))))

10 komentarzy:

  1. Jest przemilusi, aż chce sie go przytulić :)
    Brawo Diano !!!
    Pozdrawiam i czekam na kolejne przytulaki-filcaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świrtny i duży. Uroczy :-). Widziałaś mój nowy kapelusz? ;-) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo i jaką ma zawadiacką fryzurkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za slowa otuchy.
    A takiemu przystojnemu niedzwiadkowi przydalaby sie jakas urocza niedzwiedzica !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Misiu jest po prostu kochany! Taki mały gapcio i ta stercząca grzywka:) Słodziak!

    P.S. Dziękuję za odwiedzenie bloga i miły komentarz u Plastusi na blogu, którą miałam przyjemność poznać na wystawie:) Super energiczna kobietka!
    Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za miłe komentarze:)))Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))Powstał już następny miś,no i jest szansa na panią misiową,bo mnie wciągnęło:))))Będę musiała podziękować Agnieszce,która nas szkoliła misiowo-super sprawa na długie zimowe wieczory:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Diano, misiu słodziak jest, to widać. Oj, już wiem, o czym będziemy m.in. gadać za tydzień. Noc nasza, co?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ! ma w sobie to coś co sprawia ,że chciałoby się go przytulic,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku jaki cudniasty, niewinny i wdzięczny!!!!

    OdpowiedzUsuń