Obserwatorzy

wtorek, 15 listopada 2011

Wspólne filcowanie i odwiedziny:)

Ostatni weekend spędziłam wyjątkowo miło i sympatycznie.Odwiedziła mnie Plastusia i było to przecudne i baaaardzo inspirujące spotkanie.Oczywiście nie było końca pogaduchom na wszystkie tematy świata i nie tylko,spać chodziłyśmy baaaardzo późno,a dzień spędzałyśmy,a jakże,na wspólnym filcowaniu,co jest podwójną przyjemnością po prostu:)))
Poniżej kilka zdjęć z pracowni i częściowo pokazane efekty naszej pasji...
To moje ponczo-jeszcze mokre...oczywiście na mnie



Tutaj Jola w akcji





Nie obyło się bez mierzenia różnych różności:))))czyli Jola w płaszczu mojego autorstwa-uważam,że wygląda świetnie:))




Takie weekendy to ja, i mam nadzieję,że Jola również,mogę spędzać co chwila-niesamowity zastrzyk energii,świetna zabawa i bratnia dusza to jest to....


Na koniec muszę koniecznie wstawić nowe misie,bo zapał mi nie minął i dłubię dalej




Oczywiście zdjęcia poncza po wysuszenia i na porządnym manekinie niedługo zamieszczę no i mam nadzieję,że Jola pokaże co ukulała podczas wspólnego filcowania-mnie Jej praca podobała się bardzo.


Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę miłego przyszłego weekendu:)))

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Wam tak udanego weekendu. Jaka szkoda, że dzielą nas taaaaakie duże odległości i spotkania filcomaniaczek nie mogą odbywać się częściej. Ponczo baaardzo udane, szczególnie podoba mi się motyw róży no i rodzaj kołnierza-golfu, który wyszedł świetnie. Jestem ciekawa co ukulała Plastusia. A tak na marginesie- nie wiedziałam, że Jola jest taką wysoka kobietą.Pozdrawiam Was obie serdecznie oraz Twoją rodzinkę szczególnie ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. A i ja zazdraszczam...musze szybko odchowac te moje kurczeta i wyslac w swiat:):)to i ja sie wprosze:):) A misie kuszą kuszą.Będziesz "musiała"
    mnie nauczyć są booooskie....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. trafilam od plastusia do Ciebie i jestem zkaochana w pracach. moze kiedys i ja sie wprosze zbey nauczyc sie robic taaakie cudowne poncho. to jest cos o czym marze juz od bardzo dawna :) a spotkanie widac bardzo udane. z chcecia jak pzowolisz zawitam na dluzej na Twoj blog:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNIUSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ALE JESTEM BARDZO CIEKAWA CO TO MA W RĘKU JEDNA Z WAS I PRZYKŁADA DO FOLI?...CO TO ZA URZĄDZONKO?...I W CZYM MA POMÓC?..COŚ FAJNEGO USPRAWNIAJĄCEGO PRACĘ ZAPEWNE. pOZDRAWIAM SERDECZNIE I ZAZDRASZCZAM .....STRASZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny serdeczne dzięki-spotkanie było naprawdę super i bardzo twórcze,a ja z miłą chęcią spotkam się z każdą z Was:)))I oczywiście zapraszam do pozostania na dłużej na moim blogu-to po prostu czysta przyjemność:)))Pozdrowionka dla wszystkich craftujących dziewczyn:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocieszne te misie, a ponczo rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. ponczo rewelacyjne!świetnie dobrane kolory :)eh...kiedy ja takie będę robiła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez zazdroszcze takich spotkan , na ktorych filcuje sie razem takie fajne rzeczy. Chetnie bym wpadla na weekend do Was,po nauki oczywiscie.
    Niestety mieszkam "ciut" za daleko.Chociaz kto wie......
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to poszalalyscie dziewczyny, az zazdrosc bierze! Prace piekne, plaszcz naprawde swietny!!! - poprosze wiecej zdjec poncza, bo bardzo mnie ta forma interesuje:)
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki dziewczyny!Zdjęcia poncza będą na pewno,bo w tzw.międzyczasie kulnęłam jeszcze 3(hi,hi),ale to dopiero jak zrobię zdjątka:)Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Diano, było przescudnie, jak mówi moja koleżanka. To kiedy następny raz? Hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  12. Osz kurczątko, ale Dziewczyny dałyście popis!!! Świetny pomysł, kapitalne wdzianko na zimne dni - tylko Diano nie mokre oczywiście ;))
    Fanie tak razem pofilcować - wiem coś o tym :)
    Misiaki Słodziaki do zjedzenia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponczo robi furore!!!! tylko pozazdrościć!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Spotkanie takich utalentowanych babeczek musiało przynieść świetne efekty! Piękne wdzianko i misie takie do kochania :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń