Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2011

Różności i życzenia:)

Bardzo dawno nie pisałam,ale,podobnie jak inne dziewczyny,cierpię na totalny brak czasu-doba za krótka,rąk brakuje itd.:)Grudzień był dla mnie miesiącem bardzo miłym i jednocześnie bardzo pracowitym.Moja przemiła koleżanka zorganizowała mi malutki pokazik moich prac-Monika dzięki ogromne!-co zaowocowało zamówieniami prezentów filcowych na Gwiazdkę:))) no i byłam na Festiwalu Rzeczy Pięknych w Poznaniu-było bardzo fajnie,spotkałam wielu bardzo ciekawych ludzi-oczywiście zajmujących się rękodziełem wszelkiego rodzaju,miałam okazję spotkać się z filcującymi dziewczynami-odwiedziły mnie Mada,Hania(obiecuję,że znajdę i wyślę namiary) i Aga.Szkoda,że nie miałyśmy zbyt dużo czasu na pogadanie,ale mam nadzieję,że kiedyś to nadrobimy:)))Oczywiście,ponieważ nie zabrałam ze sobą aparatu-zdjęć brak:(((
Po powrocie oczywistym jest,że poleciałam do pracowni kulać:)))Oto efekty-oczywiście nie wszystkiego,bo bym Was zanudziła pewnie,ale coś tam pokażę:)))
Jak widać ostatnio rządzi u mnie szarość i kwiaty:)







No i muszę jeszcze pokazać bałwanka-zrobiony na sucho-za oknem śniegu brak-to chociaż taki niech sobie postoi i przypomina o zimie:)


Bardzo dziękuję wszystkim za miłe komentarze-sami wiecie,że sprawiają one ogromną przyjemność i dodają skrzydeł:))))))
Ponieważ na pewno nie będę już pisała przed świętami życzę wszystkim zdrowych,spokojnych Świąt,dużo prezentów pod choinką i oby następny rok był dla nas wszystkich szczęśliwy i udany.
Pozdrawiam cieplutko:))))

13 komentarzy:

  1. no i szarości piękne.
    kapelusz mnie natchnął, bo mój czarny już prawdę powiedziawszy mi się znudził:)
    Miło było się spotkać w Poznaniu. Diana tryskasz taką energią, ze tylko pozazdrościć.
    Życzę Ci również zdrowych i spokojnych Świąt, dużo dobrych chwil, w okresie świątecznym, odpoczynku od filcowanek - chociaż nie wiem czy tego chcesz?:) I pomyślnego Nowego Roku.
    Pozdrawiam już świątecznie i ciepło.
    Bałwanek boski - w tym roku chyba tylko takie nam pozostaną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu-dziękuję bardzo:)Mam nadzieję,że w przyszłym roku się spotkamy i wspólnie pofilcujemy,spotkanie w Poznaniu było baaardzo miłe i szkoda,że takie krótkie:)Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szarości oczywiście piękne. Wernisaż odwiedziłam :-) Wszystkie prace bardzo udane. Życzę Radosnych Świat i do zobaczenia Goska

    OdpowiedzUsuń
  4. Dianko!
    Szarość ubrana w energetyczną czerwień to piękna sprawa :) Super to wszystko wyglada, a kapelutek... o bogowie...ile ja jeszcze musze ukulać, żeby mi taki wyszedł??? Bałwanek słodziak nad słodziaki :)
    Życzę powodzenia i gumowej doby ;)
    Pozdrawiamy we dwoje Filcowi Kowboje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu dzięki:)
    Anulko i Robercie-dzięki serdeczne-gumowa doba bardzo by się przydała:)i ze trzy pary rąk do tego:)A Twoje kapelutki są piękne:))))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne kolory kochana...zakochalam sie w balwanku ♥


    tule cieplutko...fantastycznych swiat zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wszystkiego naj życzę Tobie i rodzinie. No a szarości i tulipanki - takie Twoje po prostu, cudniaste!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak mi sie marzy taki kubraczek czy kamizelka - swietne. Kapelusz bardzo elegancki.
    Balwanek taki...kochany.
    Szczesliwych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny bardzo dziękuję i jeszcze raz życzę Wam szczęśliwych i pięknych Swiąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam chętnie obejrzę wszystko. To co pokazujesz jak zwykle super. Melduję, że pierwsze próby ze szlifierką za mną. Tańcuje jak szalona na sucho, trzeba jej było tylko założyć kubraczek z frotki od odkurzacza do prania. Muszę ją jednak kontrolować, bo kręci takie piruety, że mogłaby mi spaść ze stołu.
    Wesołych Świat i niepracowitych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szarości bardzo lubię a ozdobione czerwienią i pięknymi kwiatami wyglądają super!
    Diana ,cieszę się ,że Cię poznałam i ja mam nadzieje ,że kiedyś przy jakiejś okazji będzie więcej czasu na dłuższe pogaduchy.Pozdrawiam bardzo serdecznie , życząc zdrowych i pięknych Świąt,koniecznie ze śniegiem, dla tego uroczego bałwanka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Diana Zdrowych i pogodnych Swiąt zycze no....i...takiego samego zapału co dotychczas uwierz podziwiam..
    pozdrawiam i mocno całuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Diana! Wspaniałych, radosnych Świąt Ci życzę, spełnienia marzeń i filcowego natchnienia, niech Cię nie opuszcza wewnętrzna pogoda, optymizm i ta serdeczność wobec innych, która - nawet nie wiesz jak bardzo - poprawia mi nastrój i podnosi na duchu.

    OdpowiedzUsuń