Obserwatorzy

środa, 18 stycznia 2012

Witam serdecznie w Nowym Roku:)))

Witam serdecznie w Nowym Roku:)
Dawno mnie nie było,ale opanowało mnie totalne lenistwo i nic mi się nie chciało-na szczęście powoli wszystko wraca do normy-znowu mam ochotę filcować i robić coś nowego:)
Na początek  mały komplecik-spódnica i wdzianko,ufilcowane na jedwabiu i z ogromną ilością loków-w spokojnej-brązowej- kolorystyce:)




A tutaj torba-eksperymentalna troszeczkę,ale z efektów jestem bardzo zadowolona i ją sobie zostawię,a na pewno jeszcze będę robiła podobne,bo,według mnie oczywiście, fajnie wygląda:)


No i szal-zupełnie nie moje kolory,ale wygląda szalenie optymistycznie i wiosennie,połączenie tych kolorów bardzo mi się spodobało,a na wiosnę czekam z niecierpliwością przeogromną:)))Szal jest dwustronny,można go nosić stroną wełnianą i jedwabną:)





No i muszę jeszcze napisać o moich ostatnich zakupach.
W sobotę byłam na jarmarku staroci wszelkiego rodzaju i stałam się posiadaczką prawdziwego kołowrotka:)Mam ogromna ochotę nauczyć się na nim prząść i cieszyć się samodzielnie zrobioną wełenką:))))Aktualnie jestem na etapie cieszenia się zakupem,oglądania i szukania kogoś kto umie się tym posługiwać....Może znacie taką osobę?Najlepiej,żeby była z okolic Łodzi i chciała poświęcić trochę czasu na nauczanie:)
Mój zakup:)))

Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko i pewnie niedługo się znowu odezwę,bo parę pomysłów kiełkuje:)

26 komentarzy:

  1. Witam;) mam identyczny kołowrotek,życzę powodzenia w przędzeniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. same pieknosci sliczny komplecik a niebieski szal od razu wpadl mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję-mam nadzieję,że się uda-jaka szkoda,że do Ciebie tak daleko-może coś byś poradziła:)No i żałuję,że nie spotkałysmy się w Poznaniu:(Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet wygląda super. Kołowrotek stylowy. Ciekawa jestem, jak działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Jolu!Kołowrotek mi sie podoba,ale jak działą to nie mam pojęcia jeszcze,no ale wszystko przede mną:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet dostojny, torba efektowna, a szal rzeczywiście przywołuje wiosnę. Wszystko, także kołowrotek :)bardzo mi się podobają! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo!Komplet dostojnie wygląda tylko na manekinie-na mnie trochę mniej dostojnie:)))Ja równiez cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Bardzo elegancki kostium i do tego bardzo efektowne guziki ceramiczne dodające mu szyku,super rzecz.Dekoracje na torbie są także świetne ,sposób ich robienia jest dla mnie wciąż wiedzą tajemną.Kołowrotek prawdziwe cudeńko a jeśli do tego kompletny i sprawny ,to już widzę jakie cudowne dekory na nim będziesz tworzyć,pozdrawiam w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Haniu!Tez uważam,że ceramiczne guziki pasuja genialnie do filcu:)A co do kołowrotka to mam nadzieję,że masz rację-na razie będę się musiała nauczyć na tym działać:))))Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Wszystko jest piękne i stylowe ale... ta torebka robi oszałamiające wrażenie!!! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow.....komplet ze spodnica boski!!!Bardzo ciekawa faktura na tej torbie, piekny szal,
    a "dziadek kolowrotek"fantastyczny.
    U nas taki bylby traktowany jako najwazniejszy w domu mebel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko!Nie wiadomo czy tak sie nie skończy z tym kołowrotkiem:)Może sie okaże ,że jestem kołowrotkowym gamoniem:)

      Usuń
  10. Filowanki eXtra! Ten kołowrotek chyba ma duszę. Przyjdę pooglądac jak na nim pracujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Małgosiu-na razie kołowrotek czeka:)

      Usuń
  11. Nieźle się napracowałaś przez ten miesiąc. Jak dla mnie wszystko odkrywcze i piękne.
    Też myślałam o kołowrotku, muszę pobuszować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może razem znajdziemy jakąś nauczycielkę?Mam ogromna ochotę się pouczyć:)A kołowrotek kupiłam w Kutnie:)

      Usuń
  12. Your skirt and top combos are fantastic!!
    ...and I absolutely LOVE your purse experiment!
    It reminds me a little of this: http://woollove-functional-fiberart.blogspot.com/2011/04/wattwurm-worm-poo-throw-part-2.html
    XXO-

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jestem w stanie spelnic twoje zyczenie - planuje plener z przedzeniem na czerwiec :) wprawdzie nie w Lodzi, ale moze w koncu nas odwiedzisz :)) D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko-bardzo się cieszę,że coś takiego planujesz-jak tylko będę mogła to na pewno przyjadę,mam ogromną ochote na naukę-a odwiedzę Was z przeogromną przyjemnością:)Buziaki dla całej rodzinki:)))

      Usuń
  14. Thank you very much:)Your blog is very interesting and I visit it often:)Warm greetings:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne ciuszki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace...
    a radość z kołowrotka rozumiem. Sama dostałam starą rodzinną pamiątkę kilka miesięcy temu, a dziś jadę na warsztaty, żeby nauczyć się co z tym wszystkim teraz zrobić;)
    Pozdrawiam filcowo
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję:)Ja również wybieram się na warsztaty kołowrotkowe i już się nie moge doczekać:)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń