Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Szarości.....

Ostatnio zdecydowanie rządzą u mnie szarości-jakoś przypadl mi ten kolor do gustu-doskonale lączy się ze wszystkimi innymi-w tym oczywiście pomarańczowym-kolorami.Pewnie jak pogoda zrobi sie bardziej wiosenna i sloneczna to się zmieni,ale na razie szary górą.
Z potrzeby dogrzania sie absolutnego ukulalam dlugalachną spódnicę i topik do niej:)






I na dzisiaj to by bylo tyle:)
Nastepne rzeczy będą później,bo oczywista rzeczą jest,że dzialam:)))
Pozdrawiam cieplutko i slonecznie:)))

34 komentarze:

  1. Komplecik wygląda ciepluchno. Fajnie się wpisuje w te prześladujące nas ostatnio mrozy. Ma piękne wykończenie dołem. To taki smaczek w bluzce, a w spódnicy doskonały efekt. Bardzo ciekawe.A tan golfik to osobna rzecz? pozdrawiam serdecznie ju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko!Wyjątkowo cieplutka i mila spodnica,a golf zrobilam osobno-można nosić albo nie:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  2. Cudne wykończenie spódnicy - taką lekkość ma przez te loki:)Topik też urokliwy - no i rzeczywiście kombinacji kolorystycznych może być wiele.
    Teraz to już na pewno nie zmarzniesz:))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)I cieplutko w związku z tym pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Piękny komplecik. Topik ciekawy przez te amerykańskie ramiona i falbankę, która dodaje mu lekkości. Najbardziej jednak podoba mi się spódnica z mnóstwem haleczek i lokami.
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo!Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Thank you very much!Warm gretings:)

      Usuń
  5. Już ci pisałam na fejsie, że dałaś czadu. No wykończenie spódnicy rewelacja! Te falbanki i loczki, mniam.
    Błagam, wyłącz weryfikacje graficzną, bo mnie zaraz szlag trafi, kolejny raz wpisuje komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu dzięki bardzo!Cieszę się,że Ci sie podoba:)Postaram się wylączyc te weryfikację,ąle nie wiem czy to od tego zależy-tez ostatnio mialam problemy z wpisywaniem komentarzy i myslalam dokladnie to samo:)Pozdrowionka cieplutkie:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny komplecik.Lubie dlugie spodnice.Nie moge sie jeszcz odwazyc na duze formy a "korci" mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Koniecznie spróbuj-kiedys trzeba zacząć:)))

      Usuń
  8. Super komplecik- moje ukochane szarości!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga!Ja tez zaczynam powoli kubić szary kolor-chociaz do tego trzeba dodac coś pomarańczowego oczywiście:)Buziaki:)))

      Usuń
  9. Diano!!!
    Zaskakujesz z posta na post. Super komplecik. Spódnica obłędna, lubię takie długie feretki. Już dawno nie nosiłam takich, ale czas wrócić do hipisowskich czasów.
    Czekam na kolejne ... :)
    Wielki szacun Koleżanko Filcowanko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniula-dzięki:)Pozdrowionka cieplutkie:)))

      Usuń
  10. kolejny raz to powiem - chylę czoła przed talentem. Piękna forma, a przy tym funkcjonalna. Diana jestem Twoja fanką
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu-dziękuję ślicznie:)Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Nie mogę się napatrzeć na ten komplecik ,Świetnie go obmyśliłaś.Spódnica a szczególnie jej dół jest wprost super .Kolory szarości rzeczywiście świetnie łączą się niemal z każdym kolorem a w wypadku tego kompleciku ,delikatne wzornictwo bardzo dodaje elegancji,dla mnie bomba!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki śliczne:)))Cieplutkie pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny. uroczy, bardzo wdzięczny i niezwykle oryginalny komplet! Podobają mi się zwłaszcza falbaniaste wykończenia. Pozdrawiam serdecznie filcową mistrzynię. Papa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Saba!Bardzo dziękuję za tak mile slowa-sprawiają ogromna przyjemność,ale do mistrzostwa to mi jeszcze baaaaardzo daleko-ale będę się starala:)Pozdrowionka cieplutkie:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy komplet, to o tobie chyba mówiła Agnieszka, twierdząc, że w końcu i ty polubiłaś jej szarości... przy okazji popatrzyłam na to co tworzysz... i zauroczyły mnie bardzo kapelusze, i ten żakiet dwukolorowy, świetny

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję ślicznie:)A Aga pewnie mówila o mnie,bo znamy się i lubimy bardzo:)A ja faktycznie ostatnio polubilam szarości,chociaz i tak pomarańczowy jest dalej moim ukochanym kolorem:)))Pozdrawiam cieplutko i dziekuje za odwiedziny i oczywiście zapraszam częściej:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dianko, gdzie jestes? Na blogu nie, na facebook nie, to pewnie filcujesz cos genialnego. Masz Skype?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko zyję,ale jakos brakuje mi ostatnio czasu na wszystko:)Skype'a niedlugo zalożę:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  18. Witaj Diano:)Podziwiam Twoje prace od samego początku jak tylko dowiedziałam sie o czym tak fantastycznym jak filc.Na Twój blog trafiłam chyba na jeden z pierwszych i zachwyciłam sie co można robić z filcu.Oczywiście nie omieszkam wspomnieć tutaj o Annie ,mojej koleżance z którą masz na warsztatach urocze zdjęcia,bo to Ona właśnie mi powiedziała i pokazała jak zrobić kwiatka ....no i poleciało.Nie śmiałam pisać do Ciebie ale co mi tam :)pozdrawiam serdecznie .Lila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Lila!Bardzo mi milo,że tak myslisz i że podobaja Ci się moje prace-możesz do mnie smialo pisać:)Z przyjemnością ogromną czytam wszystkie komentarze i maile i w ogóle:))))Twoje prace również są bardzo fajne-widać,że idziesz jak burza:)Pozdrawiam cieplutko:)I zapraszam:)))

      Usuń
  19. Piekna szarosc ktorej nie znosze:) Spodnica rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-szarość to też nie jest mój kolor,ale ostatnio się do niej przekonuję:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń