Obserwatorzy

środa, 7 marca 2012

Inspiracje torebkowe i falban dalszy ciąg:)

Nareszcie znalazlam chwilę czasu na napisanie nowego posta:)))Ostatnio dużo się u mnie dzieje i czasu brakuje mi jeszcze bardziej niż zwykle,ale żyję i dzialam oczywiście.
Od bardzo dawna podobaly mi się torby tworzone przez Irit Dulman-jestem przekonana,że nie mnie jednej-i w końcu stwierdzilam,że muszę spróbować zrobić coś podobnego.Jasne,że nie wyszlo mi tak samo pięknie,ale staralam się bardzo i z efektów jestem zadowolona:)))
To próbki inspiracji:)))









Spodobaly mi się także falbanki-więc powstala kiecka wyjściowa z falbanami wlaśnie,w glowie mam jeszcze parę falbaniastych rzeczy,ale to dopiero w przyszlości.




Oprócz tego zrobilam jeszcze kilka rzeczy w tzw.międzyczasie,ale nie obfocone jeszcze,więc muszą poczekać na swoja kolej:)))
Na razie z utęsknieniem czekam na prawdziwa wiosnę,a ta podobno już nadchodzi.
W związku z tym pozdrawiam cieplutko i slonecznie:))))

23 komentarze:

  1. Diano cudaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki śliczne kochana. I takie zupełnie Twoje w stylu. Urocze. I praktyczne. Czekam na kolejne foty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko:)Postaram się w najbliższej przyszlości,ale nie obiecuję:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  3. Torby faktycznie fajne i kształtne. No a falbany mniam,lubię bardzo, tylko szkoda że są takie jedwabnożerne ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu:)Faktycznie falbany są bardzo jedwabożerne,no ale co zrobić:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  4. Diano jestem pod wrażeniem Twoich prac.
    Torby ciekawe, bardzo kształtne, no i ten pomarańcz... choć popielata też niczego sobie z ciekawym ozdobnikiem.
    Kiecunia powinna iść na wybieg, falbany dodają jej zwiewności i jest bardzo kobieca :)
    To takie moje skromne zdanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  5. Sukienka czadowa... a szara torebka miodzio!!! Rewelacja zresztą jak zwykle!!!! Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki mają fajny kształt, bardzo spodobały mi się ich uszka ;). Kolorystycznie wpadła mi w oko pomarańczowo-szara i żółto-szara (chyba, że to jedna i ta sama torebka). Wzór na jednolicie szarej jest super - taki trójwymiarowy. Sukienka - piękna pod każdym względem. Pozdrawiam serdecznie, pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Torebka jest pomarańczowo-czarna,jak zwykle aparat trochę przeklamuje:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne:)))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Wow!!!!!!!!!Chcialabym cos z takich cudow kiedys zrobic sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko dziękuję:)Ty juz robisz śliczności:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  9. Najbardziej w torebkach podobają mi się te spękania. Przecinałaś wierzchnią warstwę?
    Dzisiaj o Tobie rozmawiałam na wernisażu Joli. Może byśmy się spotkały latem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:)
      O spotkaniu też myślę już od jakiegoś czasu i z ogromną przyjemnością i wcale nie musimy czekać do lata:)Możemy się spotkać wcześniej:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  10. Saaaame cudownosci!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Diana - piękne te Twoje torebusie, kształtem przypominają trochę wyplatane kosze:)) Wszystkie piękne, a te pęknięcia na torbie to już chyba wyższa szkoła filcowania :)) O kiecce nawet nie wspomnę, bo też dech zapiera!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki Madziu!W torbach chodzilo mi o uzyskanie ksztaltu kosza i myslę,że się udalo:)Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń