Obserwatorzy

niedziela, 22 kwietnia 2012

Wiosna,czyli sukienek ciąg dalszy...

Za oknami zrobilo się zielono i kwitnąco-nareszcie świeci sloneczko i chce mi się wszystko:))))Jak zwykle wszystko oznacza glównie filcowanie-mimo,że robi się cieplutko i niby to juz nie pora na welne-ja po prostu muszę:)Poza tym jak cieplo to zaczęlam nosic sukienki i ufilcowalam dla siebie-tylko i wylącznie-dwie-bardzo cieniutkie i w sam raz na taka fajną pogodę.
Bardzo je polubilam i noszę na okrąglo:)
Pierwsza z pomarańczowymi i nie tylko akcentami




 I druga-szara,ale jak wiosna to z moimi ukochanymi tulipanami.Wyszla baaardzo cieniutka i mila w noszeniu:)


No i do tego torby-okazalo się,że tez moje ukochane,zwlaszcza czerwona wyjatkowo do mnie pasuje,może zmienię kolorystykę?Zamiast pomarańczowego na topie będzie czerwony?





Po glowie jak zwykle biegają mi różniaste pomysly i mam nadzieję,że teraz to juz naprawdę będę zamieszczala posty troche częściej,ale oczywiście życie moje chęci zweryfikuje:)
                         Na razie pozdrawiam wszystkich baaaaardzo cieplutko i slonecznie:)

31 komentarzy:

  1. Świetne a torba w brązach i pomarańczach obłędna. Kurczę a ja nie mam czasu dla siebie nic ufilcować. Chyba z taką sukienką muszę poczekać na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki sliczne!Ja się cieszę,że w końcu coś swojego noszę:)A w wakacje na pewno będziesz miala czas na filcowanie:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  2. Sukienki są świetne!!! Na razie ja toleruje tylko tuniki - bo do spodni, a może tak sukienkę ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galu-dziękuję ślicznie!Ja te sukienki noszę również do spodni-też zdecydowanie wolę spodnie i tuniki,ale sie do kiecek ostatnio przekonalam:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  3. Fantastyczne te kiecuszki. Natychmiast bym wskoczyla w ta pierwsza i z torebka-koszykiem przelaciala sie po glownej
    promenadzie w miescie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko!Dzialaj kochana i na pewno niedlugo się przelecisz po tej glownej promenadzie-poproszę tylko o zdjęcia ze spaceru:))))Buziaki:)))

      Usuń
  4. Pięknie wiosennie drgnęło:))
    Wszystko takie, ze chciałoby się mieć:)
    Ja coś ostatnio nie ogarniam "swojej kuwety" i zastój filcowy mnie dopadł...za to Twoje prace cieszą oczy:))
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Madziu!Faktycznie dopadla mnie wiosna i po ostatnim nicnierobieniu chce mi się!!!!Tobie tez bez wątpienia zastój filcowy mninie:))))Buziaki:)

      Usuń
  5. Witam Ciebie serdecznie. Piękne te sukienki i torby. Aż miło rozpocząć tydzień, podziwiając z rana te śliczne dzieła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję slicznie i życzę milego tygodnia!Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Ale wiosennie! Koniecznie ufilcuję kieckę dla siebie. To super pomysł tym bardziej że ciuchy w tej technice są miłe dla ciała i nie grzeją w ten sposób jak akrylowe czy poliestrowe wełniaki.Zrobiłam sobie ostatnio sweterek (opublikuję wkrótce zdjęcie oczywiście:)i byłam zachwycona tym jak się nosi.
    Kurcze a torby cuuudne. Niech żyje czerwień.Bezapelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko!Kiecki noszą się genialnie i w końcu spodnie poszly w odstawkę:)A czerwona torba to moja ukochana ostatnio i chyba na dluższy czas:)Czekam na Twoje zdjątka!Buziaki:)

      Usuń
  7. Jak zwykle przepiękne.Sukienki cudowne,torba rewelacyjna.Kocham Twoje prace Diano:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne!Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. sukienki sa piekne i niepowtarzalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki sliczne:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba szara sukienka ze świetnymi tulipanami i torebki - niby nie za bardzo w moich kolorach, ale wpadły mi w oko:-))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki śliczne!Szara sukienka,mimo,że nie jestem bardzo sukienkowa zostaje u mnie-bardzo dobrze się nosi:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  10. Diana, obiecaj, że tylko dla siebie :) już ja wiem jak to jest... spojrzenie zakochanej fanki Twoich prac, trzepot rzęs i sprzedana :) Piękna cieniuteńka ta szara sukienka. Będzie Ci w niej ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dzieki i obiecuję-kiecka jest moja,jedna i druga zresztą,latam w nich na okrąglo,mimi,że wolę spodnie:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  11. Wszystkie kiecki i inne ciuszki REWELACYJNE!!!
    wiem co piszę - macałam , widziałam na żywo!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki śliczne-bylo bardzo milo Cię poznać:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  12. No nareszcie te obiecane kiecki! Super są :0 Diano i koszykowe torby takie kobiece pierwszorzędne.
    Szkoda, że nie było osobistej prezentacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieki Aniula!Prezentacja osobista będzie na pewno:)Buziki:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też czekam na osobistą prezentacje !!!!!!! Już nie mogę się doczekać!!! Sukienki dardzoooo kobiece takie lubię najbardziej. Gorąco pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguniu!Dzięki sliczne-osobista prezentacja będzie:)Na 100 %:))))Buziaczki:))))

      Usuń
  15. Kiecki extra, ale tym razem na kolana powaliły mnie torebki - super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki Sabinko!Mnie sie tez podobają-zwlaszcza ta czerwona:)Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. witaj :)
    zabłądziłam dziś na twojego bloga przypadkiem i muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrazeniem Twoich filców! szczególnie podobaja mi się sukienki, bo to jest naprawdę kawał roboty i po nich można rozpoznać mistrza. łączysz kolory i wzory z ogromnym wyczuciem i co najważniejsze - na ile się to da ocenić na podstawie zdjęć, są naprawdę bardzo porzadnie ufilcowane i dobrej jakości.
    życzę wiele wolnego czasu na pracę twórczą!
    pozdrawiam,
    kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam częściej do zaglądania :)Pozdrawiam cieplutko:))))

      Usuń
    2. Kasiu zerknęlam na Twoje blogi i tym bardziej dzięki-oglądalam juz jakiś czas temu Twoje prace i zawsze bardzo mi sie podobaly:)))Wiem,że zostawilaś filcowanie-i mam nadzieje,że tylko na chwilę i że jeszcze do tego wrócisz:)

      Usuń