Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2012

Eksperymentalny weekend....

W dlugi weekend glównie eksperymentowalam-tworzylam rózności po raz pierwszy i sama bylam ciekawa co wyjdzie:)
Z niektórych rzeczy jestem zadowolona bardzo,inne mi niespecjalnie wyszly,ale wiem co zrobilam źle i nastepnym razem się poprawię:)
Niektóre z moich prac nie zostaly obfocone,nie zdążylam,ale kilka pokażę:)
Ażurowa bluzeczka-tunika-taka na lato,z dziurami:))))



Bardzo lekki,wiosenno-letni szal-na razie bialy,ale chyba będę go farbowala:)



Wdzianko,które juz robilam w kilku wersjach,glównie kwiatowych,tym razem na zamówienie,dla koleżanki w wersji czarno-szaro-bialej:)



Powstala również torba z kwiatem,dawno taka chcialam zrobić i coś nie noglam się zebrać,ale ponieważ nie ma jeszcze rączek-nie mogę sie zdecydować co chcę-pokażę ją w następnym poście i bardzo pracochlonne ponczo-robilam je techniką tiffaniego-ale jakoś nie mogę zrobić fajnego zdjęcia,więc też pokażę jak takowe zrobię:)
W weekend nie tylko filcowalam,troche poleżalam na sloneczku,przeczytalam 3 grubalachne książki i otworzylam sezon grillowy i uważam,że byl to bardzo mile spędzony czas:)
Jestem przekonana,że Wy również tak samo fajnie i relaksująco spędzilyście wolne dni:)))
 Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za mile komentarze:))))

25 komentarzy:

  1. Dianka, wiedzialam, ze pokazesz cos bombowego.
    Tunika oszlamiajaco sexy! Bialy szal bardzo delikatny, zwiewny. Wdzianko tez bardzo mi sie podoba. To z ciebie nie byle jaki stachanowiec, no i na dodatek, przy pracy sie relaksujesz.
    Tylko pozazdroscic.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Grażynko!Masz rację-filcowanie jest moim absolutnym relaksem,mimi ciężkiej pracy przy kulaniu:)Buziaczki:)))

      Usuń
  2. Niewiem od czego zacząć nasuwaja mi sie tylko echy i achy..Diana tworzysz naprawde cuda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Moniko!Zapraszam do sibie na kawę i nie tylko:)

      Usuń
  3. Diana, fajne ciuszki (jak zawsze). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki -buziaki i do zobaczenia w czerwcu:)

      Usuń
  4. Bluzeczka z dziurami bardzo, bardzo. A szala witrażowego jestem bardzo ciekawa. Oj, coś czuję, że się zacznie witrażowe szaleństwo w filcu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola,jestem przekonana,że witrazowe szaleństwo się zacznie,ale to jest bardzo,bardzo pracochlonne,a szal i ponczo pokażę jak zrobię jakieś porządne fotki,chyba muszę zaangażować córcię:)Buziaczki:)))

      Usuń
  5. Miałaś rację Diano, że eksperymentować należy - bardzo mi się podoba Twoje eksperymentowanie! Ciekawa jestem jak wygląda bluzeczka na człowieku. Kwiaty ładnie komponują się z zygzakami z wełny :)
    Pokażesz ufarbowany szalik? Choć biały mi się baardzo podoba jak muśnięcie mgiełki o poranku.
    Gratuluję przeczytanych książek :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Kiecko-bluzka wygląda na ludziu lepiej niż na manekinie,ale nie mialam modela pod ręką,a szal jak ufarbuję to na pewno pokażę:)Z ogromna przyjemnością zreszta:)))I cieszę się,że mialam czas na czytanie,bo oststnio jakieś zaleglości mi sie porobily:)Pozdrawiam:)))

      Usuń
  6. Bluzeczka cudna , a co w dziurach tego szala ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Galu!Szal zrobilam na lapsie:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
    2. O, nie przyszło mi do głowy że to silk laps ))), myślałam że może jakaś gaza , na fotkach ciężko sie dopatrzeć

      Usuń
  7. I znowu się zakochałam, tunika wyszła cudowna. Uwielbiam takie cacka! Rewelacja. Szal, aż ciekawa jestem jak będzie wyglądał po farbowaniu. Wdzianko rewelacja... i torba, pokaż torbę!
    Ściskam gorąco Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ilonko!Co do szala to ja tez jestem ciekawa jak będzie wyglądal po farbowaniu,a torby pokaże nawet 2-jak wykończe:)))Buziaki:))))

      Usuń
  8. Wow!!! Ile nowości podziwiam!!! Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Caceńka,cudeńka ,pyszności i rozkosze.Diano Twoje dłonie czynią dzieła sztuki.
    A książki .....super ja dobijam jedną grubaśną i zaraz biorę się za kolejną.A weekend majowy cudny bo w gronie ukochanych osób.Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Fajnie jak można spędzić czas z rodziną,książką i tym co się lubi robić:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. Fajna ta bluzka sweterek. Dla mnie osobiście taki must have.Muszę nabrać energii na filcowanie bo ostatnio się nieco wypaliłam.Jak patrzę na Twoje fantazje filcowe to mi wraca życie. Dianko kulaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki Justynko!Cieszę się,że masz ochote na kulanie i wraca Ci zycie:)Czekam na efekty:)Buziali:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przegapiłam ten post! Nadrabiam więc zaległości - tunika piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki piękne!Mnie tez się podoba:)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Tuniczka ażurowa to mój faworyt Diano:-))))))Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo-ja tez ją lubię-wyjatkowo fajnie lezy na ludziu:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń