Obserwatorzy

sobota, 12 maja 2012

U mnie czas na torby....i inne różności przy okazji:)))

Wzięlo mnie na torby-różniaste,chodzily mi po glowie  pomysly,i w końcu przyszedl czas na realizację:)))
Myślalam o kwiatowych-tyle dziewczyn robi ,to i ja chcialam spróbowac,ale kwiaty to chyba tak naprawde nie moja bajka,więc oprócz kwiatowych, porobilam różne inne....i oczywiście wszystkie duże,bo jakoś w malych sie absolutnie nie mieszczę:)
Na początek moja ukochana od chwili zrobienia:)



Bedę ja bez wątpienia nosić bez opamiętania,bo i kolorystyka taka bardziej moja i pakowna i w ogóle....

Dalsze torbowe szaleństwa:)))Niebieska jeszcze bez uchwytów,na które czekam-myslę,że takie drewniane będa w sam raz:)))





Oprócz toreb ponczo-robione metoda Tiffaniego,tak chyba to moge nazwać-dosyc męcząca ta metoda i nie wiem czy dalej będę próbować,chociaż efekty bardzo mi sie podobają:)No i do tego mój kolor:))))





Szalik-najprostszy z możliwych,ale pasujący do torby-niebieskości na lato jak znalazl:)mimo,że nie jestem fanką tego koloru,uważam,że wygląda calkiem fajnie-zwlaszcza z torebką:)))


Na dzisiaj tyle-w nastepnym poście tez chyba będa torby i szale,bo pomysly mi szaleją....
Pozdrawiam cieplutko,zycze wszystkim milego weekendu i dziękuję za mile komentarze:))))
Do zobaczenia wkrótce ...mam nadzieję:))))


44 komentarze:

  1. O jaka torba pierwsza!!! kolor cudny!! I reszta rzeczy fajnie wyszli - narobiłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Galu!Mnie tez najbardziej podoba sie pierwsza torba-zostanie chyba u mnie:)))

      Usuń
  2. Wszystkie ciekawe. Jednak mnie najbardziej intrygują te jedwabne pastylki na torebkach. Nie mam pojęcia, jak je stworzyłaś.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki sliczne:))))Jak je stworzylam opowiem jak się kiedyś spotkamy-a mam nadzieje,że to kiedyś nastapi:))))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  3. Szale i torby pierwsza klasa, rewelacyjne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję slicznie:)I pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. Dzięki śliczne!!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Jakie to wszystko piękne! Ponczo po prostu cudo! Torby, powiem tak: gdybym miała wybrać jedną, to długo bym się zastanawiała - każda z nich jest extra. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuję i cieszę się,że moje rzeczy sie podobają:)Ja również cieplutko pozdrawiam i czekam na jakiegoś fajnego posta:))))

      Usuń
  6. Wszystko piękne, ale pierwsza torba i ponczo po prostu zaj...ste!!!! Jakiś czas temu bawiłam się techniką Tiffaniego, ale tradycyjnie - łącząc szkło cyną :-)Nie pomyślałam, że można też fajnie przenieść to na wełnę. Z pewnością pracy dużo, ale efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Iza-jest mi bardzo milo czytać takie slowa:)))Ja też najbardziej lubię tą pierwsza torbę,a ponczo,mimo że takie pracochlonne,tez sprawilo mi dużo satysfakcji:)))Pozdrawiam cieplutko i zycze powodzenia:))))

      Usuń
  7. i znowu cudowności powstały:)) Prawdę mówiąc też mnie te "pastylki" zaintrygowały:)) Ponczo - rewelacja.
    Ja chwilowo głowę mam zaprzątniętą kwiatami, ale może wkrótce....:))
    pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu:)Bardzo mnie cieszą takie mile komentarze:)Co do Twoich kwiatków to nie dziwię się,że o nich myślisz-są przepiękne po prostu-czekam na dalsze fotki,nie tylko kwiatów zresztą i pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  8. O jena, ale cudności! Pierwsza torba i poncho super! Świetnie wyszedł efekt Tiffany. Te włóczkowe przeploty extra. No i dają fajną strukturę. Lubię tę technikę, którą uzyskałaś jedwabne pastylko. Oju, chyba muszę coś popełnić w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu!Cieszę się,że podoba Ci sie ponczo,a efekty pastylkowo-jedwabne sa super-chyba będą moimi ulubionymi w najbliższym czasie:)Czekam na Twoje:))))Buziaki:)))

      Usuń
  9. Dianka, miej dziewczyno litosc! Tyle slicznych rzeczy na jeden raz pokazujesz, ze mozna zawalu dostac.Poncho bombowe i w moim kolorze. Ptorebki piekne. Chyba kiedys zdecyduje sie i ja na probe torebki, choc to podobna masakrjuaca praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazynka baaaardzo dziękuję!!!!Ponczo ma również mój ukochany kolor-pomarańczowy to jest to:))))A torby próbuj-nie są wcale trudne ani pracochlonne,na pewno trudniej zrobić kamizelę:)Buziaki:)))

      Usuń
  10. Diano Mistrzu - biję pokłony przed Twoją kreatywnościa i pracowitością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniula kochana jesteś!!!!Dzieki bardzo:)))Buziaki:)))

      Usuń
  11. Kochana, powiem tak... rozwaliłaś mnie. Przez Ciebie i jednocześnie dzięki Tobie zaczynam czuć "miętę" do filcu. A pragnę zaznaczyć, że do tej pory delikatnie ujmując, nie szalałam za nim.... Za to w tej chwili wgapiam się Twoje dzieła sztuki. Najbardziej przypadł mi to gustu szal, twierdzisz prosty - ja uważam, że jest obłędny ( choć bardziej w fioletach z różami by mi pasował :)
    Diana obłęd w oczach. Super.
    Ściskam gorąco Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonka bardzo dziękuję:)mam nadzieję,że Cię zarażę absolutnie filcowanie jest fantastyczne,ja już od dawna choruję:)A szal masz jak w banku-fioletowy i z różami:))))Buziaki i uściski:)))

      Usuń
  12. Jak zwykle zachwycasz , piękne prac- nie można się napatrzeć !!! Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguniu bardzo dziekuję:)Kochana jesteś:))))Buziaki dla wszystkich:)))

      Usuń
  13. I znowu same cuda.Jestem dumna że w moim mieście mieszka taka zdolniacha:):)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika dzieki śliczne:))))Zapraszam na kawę w wolnej chwili-koniecznie:)))Buziaki:)))

      Usuń
  14. Podpisuję się po komentarzem Moniki :-) Zgierz górą!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I wszystko widziałam, macałam... takie piękne, sprawiłaś się kobieto cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko baaaardzo dziękuję-cieszę się ogromnie,że moglyśmy się spotkać i poznać i juz się ciesze na następne spotkania:))))Pozdrawiam cieplutko bardzo:)))

      Usuń
  16. Mnie zachwyciła ta beżowa i malinowa. W podobnym stylu. Torebka niczym z pod pędzla :-) dla mnie obraz 3D. Diano, jesteś Artystką przez wielkie A. :-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina dzieki śliczne!!!!Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  17. Na żywo jeszcze ładniej się prezentują! Twoje torby są rewelacyjne! Tak dopracowane, technicznie niesamowicie niesamowite :)Szkoda, że nie zauważyłam niebieskiego szala, bo bardzo jestem go ciekawa. Podjadę do Ciebie, zobaczę :) Całus K.
    p.s.
    Małgorzacie baaardzo się pojawia pomarańczowa kamizelka/narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu bardzo:)Zapraszam i pozdrawiam Ciebie i Malgosię:)

      Usuń
  18. Dianko, dla mnie torebka czerwona . Purkielki cudne. Zmieściłyby się do niej moje szpargały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś bardzo pracowitą osobą! jestem pod wrażeniem torebek i szali. moja torebka to ta czerwona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko!Czerwona jest baaardzo duża i zmieści sie do nie wszystko,no albo prawie wszystko:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  20. Dziękuję ślicznie::)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Torby są obłędne! Czerwona z kwiatem jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki bardzo:)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Diana,super torebka miodowa i super poncho ,chociaż i inne prace świetne.Pracowita mróweczka z Ciebie :))),pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki sliczne!Staram sie jak mogę:)))Równiez cieplutko pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Diano!!! O Królowo!!! Toż wprost brak mi słów i ochów i achów zachwytu. Słowa są tu kiepskim, a język ludzki marnym nośnikiem urody dzieł Twoich. Udanego i pięknego tygodnia Ci życzę.Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Grzesiu bardzo dziękuję!!!!!!Bardzo milo jest móc przeczytać takie komplementy:))))Ja również zyczę Ci udanego tygodnia i cieplutko pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń