Obserwatorzy

środa, 20 czerwca 2012

Lato.....

Lato to moja ukochana pora roku,uwielbiam sloneczko i cieplo,i wszystko co z ta porą roku się lączy:)
W związku z tym powstala kolekcja ciuszków na upaly-zrobione z cieniutkiej welny-16-wszystko w jasnych kolorach,w sam raz do noszenia w letnie miesiące:)
W tym roku 24 czerwca moja córka kończy 18 lat i na tę okazję ukulalam sobie sukienkę i pasujące do niej wdzianko,na wypadek,gdyby pogoda się  zbuntowala,mam nadzieję,że tak jednak nie będzie i slońce będzie świecilo na calego:)







Oprócz kompletu dla mnie powstalo kilka letnich bluzeczek,pasuja i do letniej spódnicy i do jeansów.
Na zdjęciach tego nie widać,ale wszystkie są bardzo delikatne i cieniutkie,16 jest fantastyczna do noszenia w te letnie miesiące-już to wypraktykowalam:)






No i szal-wlaściwie apaszka,wyjątkowo cieniutka,ażurowa,wlaściwie to więcej w niej dziur niż welny,ale na lato idealne:)



 Bardzo spodobalo mi sie takie letnie filcowanie,wszystkie stworzone rzeczy idealnie nadaja sie do noszenia w upaly,więc na pewno powstanie ich więcej i na pewno zamieszczę kilka zdjęć w następnych postach.
Postaram się pisać częściej,z nadzieją,że nikogo nie zanudzę,ale nie obiecuję:)Brak czasu daje o sobie znać:)
Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkich samych slonecznych dni,no i oczywiście bardzo pieknie dziękuję za wszystkie przemile komentarze.

31 komentarzy:

  1. Fantastyczna letnia kolekcja!!! A sukienka na imprezkę rewela- już nie mogę się doczekać tej wełenki!!!! Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguniu dzięki śliczne!!!!Welenka jest boska po prostu!!!!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaszalałaś kobietko - świetna kolekcja!!!
    "dekory" na sukienkach i bluzeczkach są piękne:))
    Przy okazji wyściskaj swoją 18-latke i udanej imprezy życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Madziu!Ipreza na pewno będzie udana,a córcię wyściskam:))))Buziaki:)))

      Usuń
  4. Wyższa szkoła jazdy, pewnie nie dane mi będzie nauczyć się tej techniki. Twoje sukienki i wdzianko przecudne. Jest swoiste dzieło sztuki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie:)Jak będziesz miala ochote to na pewno się nauczysz:)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Diano zaskakujesz jak zwykle. Sukienka na imprezę fajna i zapewne nikt w takiej samej nie będzie ;)
    Bluzeczki kapitalne, bardzo mi się podobają jedwabne różyczki i nawet na zdjęciach czuć ich delikatność.
    Widać, że wkładasz w swoje prace całe serducho i o to w tym wszystkim chodzi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana jesteś:)Bardzo Ci dziękuję:)Kiecka i bluzeczki są naprawde baaaardzo delikatne-robione z welny 16-daje fantastyczne efekty:)Buziaki dla Ciebie i Roberta:)

      Usuń
  7. Przepiękne! Jesteś czarodziejką! Pozdrawiam serdecznie1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie:)Sabinko a co u Ciebie slychać?Pozdrawiam cieplutko:))))

      Usuń
    2. Dianko kochana! Od wczorajszego popołudnia - miauczenie kociaka :). Więcej u mnie na blogu. Pozdrawiam, miau, miau!

      Usuń
  8. Córeczka cię sie urodziła w pierwszy dzień lata )))
    Fantastyczne te rzeczy !!! zwłaszcza komplecik

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Galu:)Komplecik też mi się bardzo podoba i z przyjemnością będę go nosić:)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego dla córki, osiemnastka to ważny dzień, który dobrze zapamiętać na długo :)
    O kolekcji to już się napisałam tu i tam, jest śliczna taka wysmaczona i taka Twoja idealnie wpisująca się w połączenie urody z praktycznością i oryginalnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki śliczne!!!!Zyczenia oczywiście przekażę z prawdziwą przyjemnością:)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmmm, poszalało się z ciuszkami letnimi :-)Piękne. Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Malgosiu!I do zobaczenia wkrótce:)Buziaki:)))

      Usuń
  13. Diano, tak jak już pisałam, świetna ta letnia kolekcja. 16 mikronów to jest to. Ma rację Vilte :).
    Złóż swojej corze życzenia ode mnie. No i udanej imprezy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Jolu!Zyczenia zloże oczywiście i bardzo w jej imieniu dziekuję:)Buziaki:)))

      Usuń
  14. Muszę przyznać, że o wełence nawet nie pomyślałam w upały. Prawdę mówiąc nie znoszę ich, choć lato uwielbiam (zgodnie z urodzeniem).
    Ciuszki super.
    16 otrzymała od Plastusi i w lipcu zamierzam praktykować.
    Życzę Tobie i Twojej córuś wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welenke latem nosi sie doskonale po prostu!Sprawdzilam osobiście:)A 16 jest genialna po prostu!Dzieki:)

      Usuń
  15. Dianko:) i co ja mam napisać... wszystko już wiesz :D Uwielbiam Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ilonko :)Jesteś kochana:)))

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  17. Bogata kolekcja idealna na lato, bo w razie chłodu wełenka jednak grzeje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo!Welenka zdaje egzamin w różnych temperaturach:))))Pozdrawiam cieplutko:))))

      Usuń
  18. Gorgeous works. Love the strips on dresses and coat.

    OdpowiedzUsuń