Obserwatorzy

czwartek, 9 sierpnia 2012

Ja też tam bylam...czyli warsztaty z Renatą w Drzeniowie

Bylam tam...czyli warsztaty z Renatą w Drzeniowie:)
Warsztaty zorganizowala Dorota Freitag - kreatywnie.com z Poznania i byly to najfajniejsze warsztaty na których bylam,czyli nie powinnam być zdziwiona,bo Dorota robi cudowne plenery!!!!
Renata jest po prostu fantastyczna,bardzo kontaktowa i z poczuciem humoru!!!!!Świetna kobieta i nauczycielka,uczy i tlumaczy cudnie wręcz i po prostu jestem zachwycona!!!!
Atmosfera byla super!
Dorota jako organizatorka fantastyczna,dziewczyny,które braly udzial w warsztatach przesympatyczne,Mike gotowal tak,że jeszcze z tydzień i wyglądalabym jak wieloryb,no i piękna okolica-cisza,spokój,cudne towarzystwo i niespodziewane atrakcje,nic tylko jeździć częściej:)))))
Wlaściwie to dla mnie byly wakacje.....
Zupelnie inne podejście do filcowania....
Nowe doświadczenia....
Generalnie drugi dzień warsztatów,czyli ukladanie wzoru na torbie niewiele mial wspólnego z filcowaniem,to bylo po prostu,albo i nie po prostu,malowanie....malowanie welną:)
Dla mnie świeże i odkrywcze....
Wrócilam naladowana energią i chęcia do kulania i szukania nowych możliwości,no i ze świadomością,niby o tym wiedzialam,że jeszcze duuuuuużo nauki przede mną:)))
Kilka zdjątek z warsztatów,które absolutnie nie oddają atmosfery,bo ta jest niemożliwa do uchwycenia:)
Najpierw nasze prace-wszystkie,wbrew naszym obawom,wyszly cudnie-tak mi sie przynajmniej wydaje:)
Oczywiście do toreb Renaty daleko jeszcze,ale wszystko przed nami:)))
 Trochę zbliżeń:)








I warsztaty w trakcie:)))



 Tu moja torba prawie gotowa:)

Na koniec kilka letnich jeszcze inspiracji z mojego podwórka:)))





Pozdrawiam cieplutko i mimo tego,że ostatnio brak mi czasu na wszystko,postaram się jednak umieszczać posty nieco częściej:))))
Życzę wszystkim milego weekendu i do zobaczenia niedlugo:))))




36 komentarzy:

  1. tuuuleee mooocno!
    przepieknie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i równie cieplutko pozdrawiam i caluję:))))

      Usuń
  2. Diana, torba super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Malgosiu-zapraszam do obejrzenia na żywo:)A warsztaty byly naprawde fantastycvzne:)))Buziaki:)))

      Usuń
    2. Diana, odezwę się po 20 sierpnia. chętnie skorzystam z zaproszenia. W niedzielę wyjeżdżam do Gdańska na tydzień. Odwiedzę Jarmark Dominikański. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki w imieniu swoim i wszystkich dziewczyn:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  4. Każda z tych toreb jest dziełem sztuki,przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisałaś Dianko :)
    Warsztaty dały energię do dalszego działania tylko ten czas... Czy ktoś ma troszkę do odstąpienia ?
    Tunika jak zwiewna poranna mgiełka i kapitalne te szaliczki :)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniulko baaardzo dziękuję-czekam na Twojego posta i dalsze dziela:))))Czasu też by mi się troche przydalo więcej,niedlugo przestanę sypiać:)))Buziaki dla Ciebie i Roberta oczywiście:)))

      Usuń
  6. Och! Ach! i tak w kółko - niezwykłe. Jestem fanką Pani Renaty, bardzo żałuję, że przegapiłam. Od jutra zaczynam urlop, chyba zacznę się rozglądać za jakimiś warsztatami. Torby wyszły przepiękne, tunika i szale - cudo! pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko-będę paskudna,ale żaluj!!!!Masz czego!!!!Warsztaty byly genialne,a Renata jest fantastyczna!!!!Ja tez kocham Jej torby,ale jeszcze dlugo się muszę uczyć:)No ale zrobię co się da:)))BUziaki i uściski gorące:)))

      Usuń
  7. Ale to wszystko jest piękne. Ta bluzka z niebieskim kwiatami normalnie nie urzekła swoją subtelnością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki sliczne:)Pozdrawiam cieplutko:))))

      Usuń
  8. Jestem zachwycona.Wszystkie torby wyszły pięknie.Zazdroszcze tych zajęć Dianuś,na nastepne jedziemy razem mimo że ja laik w tej dziedzinie:):)
    Bluzeczka obłędna,szale boskie...ale się podlizuje pisze same ochy i achy:):):)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika trzymam Cie za slowo-na następne warsztaty jedziemy razem!!!!!Koniecznie:)))Bylo genialnie:)))
      Zapraszam na naoczne oględziny:)Buziaki:)))

      Usuń
  9. Diano jak zawsze wprost oczu oderwać nie mogę. GENIALNE dzieła. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzegorz dziękuję ślicznie:)Zawsze milo slyszeć takie slowa:)Mam nadzieję,że wkrótce się spotkamy:)Pozdrawiam cieplutko:))))

      Usuń
  10. Diana, moja Ty inspiracjo! Podziwiam Twoje prace pełne polotu i artyzmu :)przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję:))))Warsztatami jestem naprawdę zachwycona:)Buziaki i uściski:)))

      Usuń
  11. O! Warszaty widać daja dobre efekty! cudne torby!!! Zazdroszczę takiego spotkania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Galu!Takie spotkania daja niesamowicie dużo energii do dalszego dzialania:)Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  12. Torby zjawiskowe!!!Swietna atmosfera, nowe znajomosci,
    dobra zabawa.....faktycznie.... tylko zazdroscic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko!Naprawde bylo super!!!!Uwielbiam takie plenery-daja kopa do dalszego dzialania:)Pozdrawiam cieplutko i przesylam buziaki:)))

      Usuń
  13. Podziwiam, nie można oczu oderwać od tych piękności!!! Pozdrawiam i czekam na cd....

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Aga!Ciąg dalszy bez wątpienia będzie....tylko jeszcze nie wiadomo kiedy:)Jak sama wiesz czasu brak...
    Buziaki i uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje Diana za dobre slowa! Przekaze Mikowi, ze ktos docenil jego kulinarne wysilki :) A w przyszlym roku swojego miejsca na warsztatach nie oddaje :)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotko to sama prawda-warsztaty u Ciebie są fantastyczne!!!!ja juz się szykuję na jakies nastepne i bardzo poproszę mnie poinformować pierwszą:))))No i wcale się nie dziwię,że swojego miejsca w przyszlym roku nie oddasz-też bym nie oddala:)))Buziaki dla Ciebie,Mike'a i Maksa koniecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie umalowane, wydaje mi się, że to nasturcje z Twojego bloga.
    Bardzo podoba mi się też szal. Wygląda jak lutowe rozpuszczające się sople na dachu i ażurowe kreacje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ślicznie:)Zamierzenie kwiatkowe na mojej torbie bylo zdecydowanie inne,w trakcie pracy koncepcja ulegla zmianie-faktycznie troche przypominaja kwiaty z bloga,na warsztatach zostaly ochrzczone mianem "Dajanki":))))Koleżanka zrobila "Karolinki":))))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  18. Nie dodam nic poza tym co zostało już napisane :) Diana jesteś wielka i tworzysz piękne rzeczy, a kwiaty.... ech marzenie, piękne, inspirujące, dopieszczone tak że aż oczy chcą patrzeć, patrzeć i sycić wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki sliczne:)I cieplutkie pozdrowionka:)))

      Usuń
  19. macie talent, trzeba przyznać :)
    pozdrawiam
    http://salt.aero/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne!Podziwiam te torby od dawna i wreszcie udało mi się zapisać na warsztaty, które odbędą się dopiero w roku 2013 też chcę przeżyć taką przygodę z filcem! pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!Renata jest fantastyczna!!!Dorota równiez,a Mike świetnie gotuje:)sama przyjemność jechac na plener:)))
      Pozdrowionka cieplutkie:)))

      Usuń