Obserwatorzy

czwartek, 27 września 2012

Nadchodzi jesień....pora na szale:)

Bardzo dawno nic nie pokazywalam,ale czasu brakuje mi na wszystko:)
Moje plany,którymi zajmowalam sie bardzo intensywnie, powoli nabierają ksztaltów,więc jest szansa,że będę się pojawiać częściej,ale nie obiecuję:))))
O planach i ich realizacji w następnym poście,a teraz pokażę trochę szali....
Powoli zbliża się jesień,niestety,a z nią pewnie chlodek i różne takie nieprzyjemności....W związku z tym poszalalam szalowo:))))
Powstaly ocieplacze najróżniejsze,część z nich już sobie poszla w świat,niektórych nie zdążylam obfocić,ale kilka zdjęć udalo mi się zrobić:)))

Na początek szal w kolorze camel-baaaardzo dlugi,świetnie można się nim opatulić na różne sposoby:)))


No i oczywiście w pomarańczowym kolorze-tego nie moglo zabraknąć-w dalszym ciągu jest to mój ukochany kolorek:)



I jeszcze jeden pomarańczowy:)Inspiracją dla szali z listkami  były prace Kate Ramsey...




No i różne inne:)












Oczywiście robilam kapelutki-różnego rodzaju-zdjęć brak,mitenki i sto tysięcy innych rzeczy,ale to kiedy indziej....
Pozdrawiam cieplutko bardzo wszystkie craftujące dziewczyny i dziękuję za wszystkie komentarze:)
Do zobaczenia niedlugo,mam nadzieję:)

23 komentarze:

  1. Przepiękne. Te kolory i struktura tego filcu zachwycają. Boskie, brak mi słów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Cieszę się,że Ci się podobają:)))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  2. zakładam fanklub szala czarno-pomarańczowego ;))))) chyba już wszyscy czują chłodny oddech jesieni, bo coraz więcej energetycznych kolorków pojawia się na blogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarno-pomarańczowy jest mój i też jestem jego fanką:)Zdecydowanie to moje kolorki od zawsze:)No a niestety robi sie jesiennie:)
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję:)))

      Usuń
  3. Piękniaste wszystkie,niektóre osobiście macałam.
    Z boczku kibicuje Twoim poczynaniom i życzę sukcesów!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Marylko dziękuję:)Wyniki oglosili-kasę dostanę-nic tylko dzialać:)Do zobaczenia w Spale:))
      Buziaki:)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko!Jak zawsze jesteś kochana:)Buziale:)))

      Usuń
  5. I co ja mam teraz powiedzieć. Zaglądając do Ciebie nie mogę zdecydować się na jeden model....
    Piękne prace, cudowne!! ♥
    Ściskam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilonko bardzo dziękuję:)Może się jednak na coś zdecyduj....ten ostatni jest w kolorze koralowo-różowym....jakoś ciężko mi zrobić fioletowo-różowy....zabieralam się do niego już kilka razy i zawsze wychodzi coś innego...:))))
    Buziale i uściski gorące bardzo:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne szale. Pozdrawiam z nadzieją na spotkanko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Malgosiu:)Mam nadzieje,że niedlugo się zobaczymy:)Buziaki:))))

      Usuń
  8. mniam, mniam... cudeńka kurcze i te kolory. Wszystko się wkrótce rozejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko:))))Pomarańczowy zostaje na pewno:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  9. nooo!! piękne , cudne. jak wiele innych twoich rzeczy. Często tu zaglądam i z utęsknieniem czekam an kolejne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Małgosiu:)Ostatnio jakoś mi czasu brakuje na bloga-mam nadzieje,że w najbliższej przyszłości sie to zmieni:))))Moje plany sie powoli krystalizują i będę miała więcej czasu:)
      Buziaki:)))

      Usuń
  10. Wspaniała kolekcja, trudno zdecydować, który ładniejszy! Jednak gdybym miała wskazać faworytów to byłby to pomarańczowy z czarnym i romantyczne loki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za mily komentarz:)Moim ukochanym szalem zdecydowanie też jest pomarańczowy!!!!Kocham ten kolor!!!!
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  11. http://kuba-chojnecki.blogspot.com/2012/10/rekodziea-dla-marcinka.html

    OdpowiedzUsuń