Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

Powarsztatowe torby....

Dlugo się zbieralam do zrobienia toreb i przetestowania nabytych na warsztatach z Renatą umiejętności...
Na początku nie mialam odpowiedniej welny,jak w końcu welenka do mnie dotarla ,zabraklo czasu,czyli zupelna normalka....podejrzewam,że wszystkie tak mamy...:)
W końcu się zebralam....wydawalo mi się,że wszystko pamiętam i nie będzie to takie trudne....no i dawno się tak nie pomylilam:))))
W trakcie pracy mialam same wątpliwości i ciągle mi się wydawalo,że coś robię nie tak.... ale w końcu jakoś poszlo!!!!
Oczywiście z pierwszej torby-z czerwonymi kwiatami- nie bylam zadowolona w ogóle,nastepna spodobala mi się już bardziej,a trzecia-pomarańczowa-lekko eksperymentalna- oczywiście jest dla mnie.
Na pewno będę jeszcze próbowala,bo pomyslów mam calą masę,ale to jak znajdę trochę więcej wolnego czasu,bo torby są bardzo,bardzo pracochlonne:))))






Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających i dziękuje za przemile komentarze-to sama przyjemność je czytać:))))

48 komentarzy:

  1. Wow,nieustająco pozostaję pod dużym wrażeniem tych filcowych malowniczych kwiatów,wszystkie są piękne ale ta pierwsza czarna w chabrowe kwiaty jest jak dla mnie naj,naj....Super torby,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki sliczne:)Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem o co chodzi z czerwonymi kwiatami ( dlaczego Ci się nie podobają) - dla mnie wszystkie torby są rewelacyjne. Kwiaty jak malowane i jeśli mogę, to też obstawiam pierwsza torbę z chabrowymi kwiatami.
    Pozdrawiam ciepło i buziole:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu kochana,no więc tą z czerwonymi niby-makami wyobrażalam sobie zupelnie inaczej,a zupelnie inaczej wyszlo,więc do końca nie jestem zadowolona,ale z ostatniej-czarnej już tak:)))Poniewaz trening czyni mistrza-tak slyszalam,będę próbowac dalej:))))Pozdrawiam cieplutko bardzo:))))

      Usuń
    2. Dla mnie i tak Twoje filce to mistrzostwo:)) Zawsze się zastanawiałam jak się tak pięknie maluje filcem i doczytałam tu u Ciebie, ze to kwestia specjalnej wełny. Szkoda, ze nie załapałam się na takie warsztaty:(
      A Ty ćwicz kochana i nacieszaj nasze oczy swoimi dziełami:))
      ściskam:)))

      Usuń
    3. Madziu w przyszlym roku Renata bedzie w Polsce-chyba w lipcu i bedzie prowadzila warsztaty u Doroty w kreatywnie.com-polecam z calego serca:))))trzeba sie tylko nastawic na 2 dni cięzkiej pracy:)))
      Buziaki:)))

      Usuń
  4. Przecudne sa! Chaberki cudne! Pomaranczowa cieplutka*
    Szara widze wespol z bardzo jasno-szara lniana ..taka ciezka choc piekna,dluga..tunika O !
    Caluje w czolko*

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zapomniałam, że spotkałaś się z Renatą. Najbardziej z nowych toreb podoba mi się ta z niebieskimi kwiatami. Co to za specjalny rodzaj czesanki, na który czekałaś?
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warsztaty z Renatą to byla bajka po prostu!!!!Cieszę się,że podobaja Ci się moje torby:)
      Czekalam na welne nowozelandzką w platach-taka jest potrzebna do robienia tych toreb,a ja wcześniej takiej welny w ogóle nie uzywalam:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  6. Jestem zauroczona tymi torbami...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Malgosiu!!!!Mam nadzieje,że znajdę trochę czasu i w końcu się spotkamy:)))
      Buziaki:)))

      Usuń
  7. No nareszcie pocieszyłaś się po tej ukradzionej. Te są piękne .Ja jeszcze ciągle nie znalazłam czasu na zrobienie kolejnej. Ciągle cieszę się tą powarsztatową. Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosiu masz racje-trochę sie pocieszylam:)))No i nie myslalam,że zrobienie samodzielnie takiej torby sprawi mi tyle problemów-mialam same wątpliwości jak robilam pierwszą:)))Cieszę się,że Ci się podobaja:)))
      Buziaki:)))

      Usuń
  8. Torby są piękne, bardzo Ci zazdroszczę umiejętności ich tworzenia. Na kolana rzuciła mnie ta z niebieskimi kwiatami - jest urocza! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Sabinko!Nie są takie trudne do zrobienia,ale sama widzę,że potrzeba troche praktyki na poczatek,no i takiej fantastycznej nauczycielki jak Renata:)))
      Pozdrawiam cieplutko bardzo:))))

      Usuń
  9. pięknie wyszły..chciałabym tak umieć "malować"

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne torby. Kwiaty wyszły jak spod ręki mistrza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania dzieki:))))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  11. Torby piękne, naj ta w niebieskich - jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Jolu:))))Ta czarna też mi się podoba,ale dla mnie jest oczywiście pomarańczowa,czyli wlaściwie nic nowego:))))
    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczątko jak dawno mnie nie było w blogowym świecie :)
    Dianko torby zrobione fajnie, każda inna i oryginalna. Mi najbardziej, pod każdym względem, podoba się czarna z niebieskimi kwiatami !!! Maczki coś mi w tle dużo niebieskiego, ale kwiat fajny, natomiast pomarańczowa widać, że TWOJA ;) i fajny pomysł, bo nie zawsze trzeba odwzorowywać, fajne jest poszukiwanie i odnajdywanie własnego stylu. Gratulacje i czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ania!Ta z czerwonymi kwiatami byla pierwsza i musialam troche poeksperymentować z kolorami:)Czarna też mi sie podoba-kolory tla są już ok.,no a pomarańczowa wiadomo....moja..:)
      Jakzrobie jeszcze kilka to juz będę miala jakieś pojęcie o takim filcowaniu...:)
      Buziale:)))

      Usuń
  14. torby sa przepikne zwlaszcza ta z niebieskimi kwiatami przypadla mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Diano,gratulacje!
    Pięknie się wykazałaś,okazuje się,że tak wiele znów nie zapomniałaś.Moim zdaniem wszystko wróci.
    A torby cudne,choć wiem dla Ciebie pomarańcz,a mnie tak jak większość, powaliła ta w niebieskie kwiaty.
    Po prostu rewelacja;))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko dziekuję slicznie:)
    Mam taką nadzieję,że z każdą nastepną torba będzie tylko lepiej i wszystko się poprzypomina:)))
    Kilka pomyslów juz mi się bląka po glowie,ale na razie muszą poczekać na realizację:))))
    Pozdrawiam cieplutko Ciebie i Andrzeja:)
    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. dzięki śliczne i pozdrowionka cieplutkie:)))

      Usuń
  19. Ale Ty jesteś pracusiem jeszcze w sobotę oglądałam dwie-rewelacyjne torby a tu trzecia cudna- podziwiam talent i pracowitość!!! Jeszcze raz dziękuję za miło spędzone chwile!!! Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga!Szkoda,że tak krótko u mnie bylaś:(((Mam nadzieję,że będziemy to nadrabiac w przyszlości:))))Buziaki:)

      Usuń
  20. ;) chyba wiem gdzie się ukrył chochlik między makami ;))) ale to nieistotne i tak cię podziwiam, ja nie mam tyle chciejstwa by popełnić pierwszą powarsztatową ;& dołączam się do fanek niebieskich kwiatków ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wiem...;)I dzięki:))))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  21. No cóż...zatkało mnie :-*. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko,ale mam nadzieje,że pozytywnie...?
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  22. Ta z niebieskimi kwiatami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne torby!
    Mi jednak podoba się najnardziej ta pomarańczowa, jestem minimalistką więc może dlatego. Czarna i szara też robią piorunujące wrażenie-poprostu cudowne!
    Pozdrawiam i kłaniam się bardzo nisko, wielki "szacun" dla umiejętnośći.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki sliczne!!!!Ta pomarańczowa dla mnie też jest naj...jest po prostu taka moja-no i ten kolor....absolutnie mój ukochany:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  24. Torby są piękne! Bardzo ciekawa jest ta pomarańczowa wygląda jakby trójwymiarowa. Zapraszam Cię do mnie - mam dla ciebie małą niespodziankę,pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Malwinko baaaardzo dziękuję!!!!!!Już zajrzalam i tym bardziej dziekuję:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. przecudne! jestem pod wielgachnym wrażeniem! każda jest świetna, a czarna po prostu rewelacja, ehhh :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Und ich liebe deine Blumen!
    LG Roni

    OdpowiedzUsuń