Obserwatorzy

czwartek, 15 listopada 2012

Wspólne filcowanie i wyróznienie...czyli same przyjemności:)))




Ostatni weekend byl dla mnie wyjątkowo mily....odwiedzila mnie moja przyjaciólka Ania z Bydgoszczy...
Zakręcona filcomaniaczka,razem bylyśmy na warsztatach z Renatą,no i oczywiście filcowalyśmy,zrobilysmy sobie malą powtórkę ze spotkania z Renatą ....oprócz tego pogaduszki i żarty...naprawdę wyjątkowo fajnie i relaksująco spędzony czas...
Nie wiem jak Wam,ale mnie takie spotkania dają niesamowitą energię i chęć do dalszego dzialania...
Oczywiście umówione jesteśmy na nastepne spotkanie...na pewno filcująco-gadające,i na pewno będzie to równie fantastycznie spędzony czas...juz się nie moge doczekać...

Kilka zdjątek z pracowni...






i efekty naszej pracy...jeszcze mokre,ale coś już widać...:)









No a poza tym ,dostalam wyróznienie-pierwsze  w moim blogowym świecie i jest mi z tego powodu bardzo,bardzo fajnie....Malwinofilc - dziekuję....!!!!!





Jedno i drugi wyróżnienie ma podobne zasady. Jedyna różnica, to pierwszym wyróżnieniem można obdarować tylko osoby, które mają mniej niż 200 obserwatorów.
Wyróżnij i ...
1. Podziękuj za przyznane wyróżnienie
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Zamieść u siebie na blogu logo otrzymanego wyróżnienia
4. Przekaż wyróżnienie 5 blogerkom
5. Zamieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
7. Można nominować tylko osoby, które mają mniej niż 200 obserwatorów
Zgodnie z zasadami wyróżnień  przekazuję je dalej...
Chcialabym wyróznić blogi i dziewczyny,które bardzo lubię...
Mam nadzieję,że wyróżnienia sprawią wyróżnionym dziewczynom taka sama przyjemność jak mnie...:)))
Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzającym i do zobaczenia niedlugo...

42 komentarze:

  1. Brawo pracusie! Gratuluję Diana :) K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia to nie praca-to sama przyjemność:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  2. Ale pięknie "namalowane" torebusie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Ani:)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzięki śliczne:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  4. Dziękuję Diana! Wyróżnienie samo w sobie jest niezwykle przyjemne, a przyznane przez CIEBE wiele dla mnie znaczy. Czuję się zaszczycona! Torby przepiękne, ta ubrana w słoneczniki - dla mnie - "naj". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko bardzo dziękuję:)))
      Ta slonecznikowa jest moja....
      Buziaki:)))

      Usuń
  5. Jakie to piękne !!! Filc mnie pociąga, ale ciągle boję się spróbować. Macie złote ręce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))Skoro Cie pociąga to koniecznie trzeba spróbować-nie ma się czego bać:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  6. Diano tylko u Ciebie takie Cuda mozna zobaczyc..!
    Gratuluje wyroznienia !
    wspanialy blog..wspaniala osoba*

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja bardzo Ci dziekuję-super sie czyta takie slowa:)))
      Buziaki:)))

      Usuń
  7. Ślicznie,cóż więcej można dodać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lila:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  8. Efekty tego spotkania bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w sowim i Ani imieniu:)Pozdrawiam:)))

      Usuń
    2. mialo być swoim...:)))

      Usuń
  9. powiem tylko: "Słoneczniki godne mistrza Van Gogh'a".
    Cudne prace stworzyłyście, aż nie mogę się doczekać efektów następnego spotkania:)
    Pozdrawiam ciepło i gratuluje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dzięki bardzo!!!te sloneczniki chodzily za mną juz jakiś czas....no i ja równiez gratuluję wyróżnienia!!!!
      Oczywiście efekty nastepnego spotkania też pokażę...:)
      Buziaki:)))

      Usuń
  10. Ta torba bardzo, bardzo mi się podoba.
    Też bym chciała tak pięknie filcować, Nawet zgłosiłam się na kurs ale nie było już wolnych miejsc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję..:)))
      Na kurs do Renaty możesz zglosić sie w przyszlym roku...wiem,że są jeszcze miejsca...:)
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Oj, tak, takie spotkania to niesamowity zastrzyk energii. Zgadnij, co zrobiłam po naszej rozmowie telefonicznej? Spis kobitek na sabat filcowniczek w styczniu w 3mieście. Z Twoim udziałem oczywiście. Upraszam się o konkretną datę :)). Co do torby ze słonecznikami... Piękna jest, to fakt, ale ja i tak uważam, że niebieska rządzi :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola juz sie nie moge doczekać tego sabatu!!!!Jutro spojrzę w kalendarz i ustalimy datę,calkiem konkretną...obiecuję:))))Dzięki:)))
      Buziaki:)))

      Usuń
  12. NO to mnie zaskoczyłaś :) Strasznie mocno Ci dziękuję za wyróżnienie:)i ślę wór buziaków.
    A torby.. - no brak słów, same cuda!! Rewelacja!
    Dianko ściskam gorąco
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko dla mnie tosama przyjemność:)Dzieki sliczne:)))
      Buziaczków równie duży wór dla calej rodzinki:)))

      Usuń
  13. Jak już pisałam u Ani, malowania filcem zazdroszczę. Robicie to Genialnie po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki sliczne w imieniu swoim i Ani oczywiście:)))Malowanie filcem jest genialne,tylko niestety szalenie pracochlonne,ale w towarzystwie Ani to podwójna przyjemność:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  14. Piekne czarownice to i piekne rzeczy wyczrowuja! Marzy mi sie wpasc kiedys na taki sabat. Najlepiej latem bo ostatnio, loty na miotle przyprawily mnie o bol gardla.
    Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko kochana zapraszam serdecznie!!!!Może być latem!!!!Urządzimy sabat i będzie cudnie po prostu:)))
      Buziaki i dzięki:)))

      Usuń
  15. jak tak dalej będziesz pilnie ćwiczyć to pewnie renata z robi z ciebie prawą rękę na swoich zajęciach ;)))) a energetycznego spotkanie tylko pozazdrościć - pozytywnie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczyc będę na pewno....to nie ulega wąpliwości...a spotkanie bylo naprawdę baaaardzo udane:)
      Pozdrawiam:)))

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję slicznie:))))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  17. Wyróżnień gratuluję, a na wzory na torbach nie mogę się napatrzeć. Toż to malarstwo filcowe jest!
    Pozdrawiam zapatrzna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Diano ja również pozwoliłam sobie na wyróżnienie Ciebie,myślę że powód jest oczywisty,.Twoja pasja ,zaangażowanie i piękne prace,to wszystko co jest godne wyróżnienia,a także mimo że Cię nie znam osobiście wydajesz mi się baaardzo przesympatyczną osobą tym bardziej że zaprzyjażniłaś się z moją wieloletnią psiapsiółką Anią:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziekuję!Staralysmy się z Anią,żeby faktycznie wyglądalo jak malowane...
    Pozdrawiam cieplutko bardzo:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam przyznać wyróżnienie dla bloga, który jest jak barwny ptak w naszej szarej rzeczywistości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Torby z kwiatami to jest to! Bardzo romantyczne i fajne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń