Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2012

pojarmarkowo....

Kilka słów o Jarmarku...było po prostu baaaardzo miło....spotkałam kilka przesympatycznych znajomych-Marylkę (Marylko buziaki dla Ciebie i Andrzeja...),Anię z Gdańska,Alicję...poznałam fajne dziewczyny-Martę i Anię z Warszawy i oczywiście poznałam mnóstwo innych,fajnych i zakręconych ludzi....
Mam nadzieję,że niektóre znajomości przetrwają dłużej....
Atmosfera jarmarkowa była już lekko świąteczna,można było kupić fajne prezenty....no i faktycznie było prawie samo rękodzieło,co bardzo mi się  podobało...:)
Przede mną nastepne jarmarki świąteczne,najbliższy w Poznaniu-już się cieszę,bo na pewno będzie bardzo fajnie i znowu będzie okazja do miłych spotkań....:)
W związku z tym,że jarmarki ruszyły pełną parą,ja też pełną parą działam w pracowni....rączki trochę bolą,ale nic to...:)
Kilka zdjęć moich ostatnich prac...












No i oczywiście kilka zdjątek z warszawskiego kiermaszu-ponieważ oczywiście zapomniałam zabrać aparat,zjęica takie sobie,cykane komórką i w dodatku tylko kilka...następnym razem się poprawię...







Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzającyh,dziękuję za wszystkie zostawione komentarze-zawsze dodaja mi skrzydeł i oczywiście cieszę się,że przybywa u mnie obserwatorów....
Odezwę się niebawem...
Miłej niedzieli:))))

33 komentarze:

  1. Musiałaś się świetnie bawić :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę było baaardzo sympatycznie:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  2. Rozumiem że w Poznaniu też będziesz?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę...:)Też będziesz?Zobaczymy się?Mam nadzieje,że tak:)
      Buziaki:)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Thanks very much!!!
      Warm greetings:)))

      Usuń
  4. Jak zwykle jestem pelna podziwu dla twoich prac.Piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko dzieki śliczne!!!!!
      W styczniu będę miała więcej wolnego czasu,postaram się napisać długalachny list....:)
      Buziaki:)))

      Usuń
  5. Nie dziwię się ,że ręce bolą,toż to kawał porządnego filcowania!Diana i wszystko takie piękne i oryginalne.Życzę udanych i owocnych jarmarków ,żałuję tylko bardzo ,że nie będę mogła w tym roku na żywo pooglądać Twoich magicznych wyrobów w Poznaniu ale mi terminy jarmarków się pokrywają,ech już żałuję tej właściwie jedynej okazji spotkania,pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki sliczne!Szkoda,że sie nie zobaczymy...ale wszystko przed nami...:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
    2. Też mialam okazje osobiście poogladac prace.Sa prześliczne.Pozdrwaiam Dorota.

      Usuń
    3. Dziekuje slicznie...:)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Dianko sorki za to zamieszanie :)
    Ciuszki są przepiękne, ale to już Ci mówiłam. Fotki sympatyczne i aż Ci zazdroszczę tej jarmarkowej atmosfery. Życzę powodzenia na następnych występach :)
    Leniwa Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniula dzieki :)Atmosfera jarmarkowa właściwie zawsze jest super...:)Nie dziekuję -na wszelki wypadek-i sie nie leń ....!!!!
      Buzaile:)

      Usuń
  8. Oczopląs po prostu! "Podarta" sukienka, bluzki z lokami i niebieskimi kwiatami, mnogość dodatków - sama nie wiem co ulokować na pierwszej pozycji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga dzięki sliczne!!!To sama przyjemność czytać takie komentarze:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Jakże chętnie podłączyłabym się to rękodzielniczej codzienności. Para "zarobkowa" mnie niezwykle ogranicza.
    Super te Twoje nowości. Kiecka numer jeden mnie intryguje, tym bardziej, że raczkuję w tej technice. Może byś coś szepnęła na e- mail.
    Bluza z lecącym kurzem (nie wiem jak określić) jest obłędna. Szary szal cudowny. Ciekawa jestem co stanowi te smugi punkcików.
    Dajesz rękodzielniczy zawrót głowy.
    Fajnie, że jarmark się udał.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne!!!!Zamiast na maila po prostu musimy się spotkać:))))KONIECZNIE!!!!!
      Pozdrawiam cieplutko bardzo:)))

      Usuń
  10. Diano, bardzo lubię Twój styl. Jesteś niesamowita. I pracowita jak smok. Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz jak smok....jak smoczek...:)))
      Dzięki i pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  11. Powtórzę to, co na FB - szara bluzeczka z niebieskimi kwiatkami to dla mnie nr 1. Ania fajna, nie?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu...:)))
      Ania jest bardzo fajna....cieszę się,że znowu ją spotkam w Poznaniu,no i u Ciebie...:)
      Buziale:)))

      Usuń
  12. Witam serdecznie. Zapraszam do swojej kuchni po odbiór Nagrody w postaci wyróżnienia Liebster Award. Miłej zabawy. http://magicznakuchniailony.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję-jest mi bardzo miłe,że sie podobaja moje wytworki:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  14. Same piękności tworzysz, dlatego z wielką przyjemnością wysiądę na tym przystanku i tu zostanę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło,zapraszam serdecznie i pozdrawiam cieplutko...:)

      Usuń
  15. Fantastyczne te filce od dawna się zachwycam, Żona cieszy się, że kobietą nie jestem bo majątek bym przepuścił ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki śliczne...:)
    mam nadzieję,że Twojej żonie tez się podobają...chociaz trochę....no i troszkę żałuję,że jednak nie jesteś kobietą...))))
    Pozdrawiam cieplutko...:)))

    OdpowiedzUsuń