Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

O wszystkim po trochu....

Witam serdecznie w Nowym Roku.....
Moje życie nabrało od jakiegoś czasu ogromnego tempa...dzieje się wszystko i w dodatku wszystko jednocześnie...z jednej strony fajnie-brak czasu na nudę,ale z drugiej strony doba powinna mieć co najmniej 48 godzin....
Od 2 miesięcy działa moja pracownia-oczywiście nazywa się PRZYSTANEK RĘKODZIEŁO,no ale przecież  nie mogło być inaczej....no i w związku z tym nie mam czasu na bloga i tysiące innych rzeczy...
Tak wygląda moje logo....

Zapraszam również na moja stronę
i na fejsa  
Bardzo proszę o polubienie mojej stronki,oczywiście jeśli macie na to ochotę...:)

Zdjęcia  z pracowni innym razem,bo po prostu ich jeszcze nie zrobiłam...:)
Cały czas oczywiście filcuje i co chwila powstają różne różności,jak zwykle połowa nie obfocona...
Moje ostatnie osiągnięcia





podobny szal już robiłam,ale dawno poszedł w świat,więc musiałam powtórzyć...:)


torba też w energetycznym pomarańczu....:)



Jak widać ten kolor u mnie jest absolutnie na topie...

No i ufilcowałam jeszcze kieckę wzorując się na Dianie Nagornej...ale po prostu musiałam ją zrobić!!!!
To była bezwzględna konieczność...:)Oczywiście użytkowuję ją na całego i jestem z niej bardzo,ale to bardzo zadowolona....i o dziwo nie jest pomarańczowa...:)




Mimo absolutnego braku czasu udało mi sie tak zorganizować,żeby weekend spędzić w Gdańsku.Spotkanie było planowane już jakiś czas temu,no ale ciężko wszystko zgrać razem...ale w styczniu się udało...:)
Odwiedziłam Plastusię-nie po raz pierwszy zresztą,spałyśmy baaardzo mało,za to dużo gadałyśmy i oczywiście filcowałyśmy....inaczej być nie mogło.Jola zorganizowała mały sabat filcujących czarownic...miałam okazje poznać cudne dziewczyny z Trójmiasta,gospodynią spotkania była Gosia i chwała Jej za to...Było po prostu fantastycznie...
Kilka zdjęć z naszego spotkania....



Mam ogromna nadzieję na powtórkę...każde takie spotkanie daje ogromną energię do dalszego działania...dziewczyny dzięki...:)
Tym miłym akcentem kończę dzisiejszy długalachny post z nadzieją,że Was nie zanudziłam na śmierć...:)
Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia...:)

31 komentarzy:

  1. Twoja pracownia na pewno cieszy się wielkim uznaniem wśród klientek/ów, logo wesołe i takie miluchne, a prace - po prostu świetne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sabinko i czekam na Twoje prace...:)
      Pozdrawiam cieplutko bardzo:)

      Usuń
    2. Obejrzałam stronkę - kuszą mnie warsztaty, które proponujesz :). Dodam jeszcze, że torebka z tym fantastycznym guziolem i brązowo-żółta tunika rzuciły mnie na kolana.

      Usuń
    3. Sabinko zapraszam serdecznie-mozliwe są również warsztaty indywidualne,często dziewczyny przyjeżdzają do mnie na 2 dni i hurtem ucza się róznych rzeczy...:)
      No i dzieki raz jeszcze...:)
      Buziaki:)))

      Usuń
  2. Te rudości ... piękne
    A spotkanie tylko pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie było fantastyczne i mocno energetyczne,tak jak mój ukochany kolor...:)
      Pozdrawiam cieplutko bardzo...:)

      Usuń
  3. Kiecka fantastyczna :-) Cieszę się, że pracownia ruszyła pełną parą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Małgosiu-noszę ją bardzo czesto,mimo,że nie jest pomarańczowa...:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. mnie sie podoba ta pomarańczowa tuniczka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu-całkiem fajnie wygląda na żywca...:)
      Do zobaczenia mam nadzieje niedługo...:)

      Usuń
  5. Zaraz luknę na stonkę.
    Widziałam Cię już u Plastusi, Jola też mi opowiadała. Szkoda, że tak trudno się spotkać a mieszkamy tak blisko od siebie.
    Rąk wytwory jak zwykle super.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki kochana!Daj znac kiedy będziesz miała wolna chwile to podjade do Ciebie:)Z ogromną przyjemnościa się spotkam:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Zamejluję i podam telefon przed feriami, to jedyny czas wolny jaki mam.

      Usuń
  7. Ale wam fajnie!!!!! Odleglosci "jak rzut beretem" to i mozna sie spotkac, pogadac, pfilcowac, podzielic sie umiejetnosciami,ufilcowac cos ladnego!
    Wiesz, ze jestem fanka twoich ciuszkow.
    Sciskam na odleglosc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazynko bardzo Ci dziekuje,no i oczywiście cieszy mnie,że lubisz moje ciuszki....a spotakanie było naprawde świetne i mam nadzieje,że będziemy robić powtórki....szkoda,że tak do Ciebie daleko...:)
      Ale wszystko przed nami...:)
      Buziale:)

      Usuń
  8. Banerek rozbrajający - urzekły mnie figlarne oczki owieczki:))
    Lubię Cie nie tylko na fejsie i może w tym roku uda się spotkać w realu - może na warsztatach ciuszkowych, bo od Warszawy ciucha nie ukulałam .... dasz wiarę?:)
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za nowe pomysły:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziekuję-owca miała być całkiem niepowazna i lekko śmieszna,bo i ja bardzo powazna nie jestem,no czyli banerek taki po prostu mój...:)
      Z ogromną przyjemnościa skię z Toba spotkam,mam nadzieje,że się uda...no i bierz się do roboty ciuszkowej koniecznie,chociaz jedna kiecuszke ukulaj ....:)
      Buziale ido zobaczenia mam nadzieje...:)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy blog. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, how I love all of the beautiful ORANGE projects!! XO-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank yoy very much!!!!I really love orange...:)
      Warm greetings:)

      Usuń
  11. PIĘKNIE, PIĘKNIE,PIĘKNIE!!!
    ale nabrałaś rozpędu, u mnie chyba idzie trochę wolniej, ale tez brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu-robię co moge,pewnie tak jak i Ty...co ewidentnie skutkuje brakiem czasu,albo siedzę w pracowni,albo przy kompie...ale na pewno masz to samo...:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  12. Wspaniałe filcowanki uczyniłaś. Twój kapelusik/czapeczka którą kupiłam w Chorzowie nosi się cudownie. Pozdrawiam cię cieplutko.
    PS polubiłam na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana:)Cieszę się,żę kapelusik nosi się dobrze:)Mam nadzieje,że dobrze się bawiłaś w Londynie i jest mi miło,że mnie polubiłaś...:)
      Buziaki i do zobaczenia mam nadzieje...:)

      Usuń
  13. Witaj Dajana :) no wiesz nie w pomarańczu ...hihihihi ta kiecuchna ? Fajna i tak właśnie przygladałam się fakturze i zupełnie inaczej to wygląda. Bardzo ciekawie :) Gratuluję siły, wytrwałości i wielkiego serca jakie wkładasz w Swoje prace :)
    Działaj, działaj może i mnie natchnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana miała być w pomarańczu oczywiście,ale nie miałam niczego na wierzch pasujacego do pomaranczowego kolorku...hi,hi...braki w materiałach ewidentnie mam...ale sie poprawie..obiecuje...:)
      Buziale...:)No i działaj !!!!!

      Usuń
  14. Dianko, jakie piękne prace!!!! Torebka powalająca, no i ta ceramika. Cudne. Widziałam też Twoje prace na ETSY. Dziewczyny, tam dopiero się naoglądacie! Wielki szacun Diana no i permanentnej weny i sił twórczych! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko baaardzo Ci dziękuję!!!!I oczywiście czekam na Twoje prace:)
      Pozdrawiam cieplutko bardzo...:)

      Usuń
  15. witaj kochana*
    przepiekne prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i pozdrawiam Cie baaaardzo cieplutko...:)

      Usuń