Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

Projekty dla kreatywnie.com.....

Dawno nic nie pisałam,najwyższa pora się poprawić...:) :) :)
Będę nadrabiała zaległości....
Od jakiegoś czasu mam przeogromna przyjemność projektować dla kreatywnie.com ....
Sprawia mi to ogromną frajdę i zmusza do ciągłego eksperymentowania....a to doskonały sposób na ciągłe rozwijanie się,no i przy okazji mam możliwość wypróbowania różnego rodzaju nowinek....
Normalnie sama przyjemność :) :) :)
Pierwszym projektem był pas...taki pasujący do letnich i nie tylko letnich kreacji...
W pasku wykorzystałam igłowany prefilc i różnego rodzaju wełny,w tym australijska wełnę multicolor-bardzo ja lubię zresztą,świetnie wygląda i daje świetne efekty...





Następne projekty to jedwabne róże w 3-d...
Myślę,że wiele z nas,filcujących lubi efekty przestrzenne,wypukłości,jedwabne zmarszczenia itp.
Do tej pory kwiaty robiłam tak normalnie,układając w rękach jedwab,marszcząc i kombinując,raz wychodziło lepiej,raz gorzej....W bransoletkach skorzystałam z szablonu,naprawdę ułatwia zadanie,róże wychodzą bardzo przestrzenne,przynajmniej tak mi się wydaje....







Szablon jest w dwóch rozmiarach i mżna z niego korzystać wielokrotnie...a do nabycia tu...

Wszyskie materiały wykorzystane w moich projektach pochodzą ze sklepu Doroty
 ,który szczerze polecam...:)
I na koniec jedna z moich ostatnich tunik,bo oczywiście projekt dla kreatywnie.com swoja drogą,ale cały czas pracuje .....powstaje mnóstwo nowych rzeczy....





Pozdrawiam wszystkich bardzo,bardzo cieplutko....

Do zobaczenia w następnym poście...


14 komentarzy:

  1. Róże już widziałam wcześniej... są świetne. Ale tunika mnie powaliła... rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziekuje slicznie...:)
      Usciski :)))

      Usuń
  2. Fajne róże, ale tunika obłędna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki śliczne...ciesze sie,że jeszcze do mnie zagladacie,mimo mojej dłuzszej nieobecności...:)
      Buziaki :))))

      Usuń
  3. Tunika jest boska, rób takich duuużo :) Na pewno któraś wyjdzie malutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko powiedz tylko w jakich kolorach i bedzie zrobiona...taka malutka to machne w chwile...i z ogromna przyjemnościa...:)
      Buziaki :)))

      Usuń
  4. Tunika bajecznie wyszła :) fajne połączenie kolorów na pasku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziekuje...kolory w pasku takie moje...jak zreszta wiesz :)))
      Buźka :)))

      Usuń
  5. Ale piękne rzeczy robisz podziwiam twój talent a taka tunika by mi się przydała -prześliczne jeszcze raz pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje slicznie...:) jest mi bardzo miło,że moje ciuszki sie podobaja:)))jak bedziesz miała ochote na takowa to daj znać-zrobie albo zapraszam na warsztaty...zrobisz sobie sama,a to dopiero jest przyjemne...:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pas jak morze ognia! Zresztą i na tunice ogniste jęzory :-) świetny pomysł z kapturem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga dzieki sliczne...uwielbiam kolor,a taki energetyczny wyjatkowo...:)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń