Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Najnowsza sesja...

Przez ostatni czas bardzo ciężko pracowałam-trzy tygodnie na Jarmarku Dominikańskim dają sie odczuć bardzo mocno...ale był to czas bardzo fajnie spędzony,mnóstwo ciekawych  ludzi dookoła,dużo bardzo interesujących   rzeczy...było warto jechać:)
Przed wyjazdem udało mi się zorganizować malutką  sesję z moimi ciuszkami ...
Autorka zdjęć jest Photoimage Ewa Bednarska...bardzo zdolna dziewczyna-myslę,że jeszcze niejednokrotnie będę prezentowała zdjęcia w Jej wykonaniu...
Efekty poniżej...oczywiście to tylko kilka zdjęć,reszta do obejrzenia na fejsie...jeżeli macie ochote to zapraszam...:)












Mam nadzieje,że Wam podobają się tak samo jak mnie...

Pozdrawiam cieplutko....



5 komentarzy:

  1. Zdjęcia super.
    Odnośnie JD mam ambiwalentne uczucia. Lubie go, bo niejednokrotnie kupiłam super rzeczy i nie lubię, bo mi zasłania ukochany Gdańsk.
    Jednak Twoje wyroby zawsze mi się podobają.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Jarmarku Dominikańskim byłam, kapelusik TYLKO! zakupiłam, oglądałam te fajne ciuszki ale ... kieszeń za lekka :-)
    Niemniej - podziwiać można za darmo?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful jackets and wonderful pictures!!!

    Claudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia super a modelki jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony kubraczek - cudo. Piękne rzeczy Diano. Twój blog trafił już na listę ulubionych w filcykowie.

    OdpowiedzUsuń