Obserwatorzy

poniedziałek, 14 października 2013

Wystawa....

Będę się chwalić...

Jakis czas temu na jarmarku w Płocku poznałam Jacka i Renatę,baaardzo fajni,pozytywnie zakreceni ludzie...bardzo spodobały im sie moje rzeczy,Renata co roku,albo i kilka razy do roku coś u mnie kupuje,co przyznam szczerze i uczciwie ,sprawia mi ogromną przyjemność...:)

Ponieważ i Renata i Jacek pracują  w Domach Kultury znajomość zaowocowała wystawą...

Było naprawdę  bardzo,bardzo miło...

Kilka zdjęć z pierwszego dnia...



 




















Oczywiście nie samą wystawą i pochwałami człowiek żyje,chociaż są to chwilki dodające skrzydeł,w związku z tym w Przystanku praca wrze cały czas,ostatnio na topie kapelutki i mitenki...jakby nie było robi sie coraz bardziej zimno,więc takie ocieplacze na pewno każdemu sie przydadzą
Kilka próbek moich wytworów...























Pozdrawiam cieplutko bardzo wszystkich i dziekuję za komentarze...:)


21 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    czapki i rękawiczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy kapelusik z pomarańczowym motywem bardzo mi się spodobał. Ale tak naprawdę wszystkie są unikatowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie... a kapelutki jak zawsze świetne... szczegółnie ten z pierwszego i czwartego zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie się czuć, gdy inni Cię doceniają. Czapuchy piękne, nie mogę się zdecydować, która piękniejsza. Gratuluję. Ja R i J znam tylko z bloga. Czy mieszkają w Płocku, czasem tam bywam.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jest się czym chwalić to grzech byłoby tego nie robić :))!!
    Świetny pomysł z wystawą i na pewno duże przeżycie dla Ciebie!
    Czapki i otulacze sprawdzą się na pewno w jesienne dni.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Madziu...faktycznie,było to przezycie...jak sie okazało baaaardzo miłe...:)
      Pozdrawiam cieplutko bardzo :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję...:)I cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Swietna wystawa, ale jak ty bosko wygladasz ! Zdjecie artystyczno portretowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazynko kochana jesteś....dziękuje Ci bardzo :))))
      Buziaki i usciski :)))

      Usuń
  8. Tak patrzę i patrzę i od tego patrzenia chyba polubiłam pomarańcz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga mam nadzieje,że polubiłas....ja go kocham na maksa....cudny kolor po prostu...:)
      Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  9. Piękna kolekcja, zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Diano, proszę mi tu jakiś post opublikować. Widzę tyle oszałamiających Twoich prac na pinterku, a tu cisza... Nieładnie;( no pochwal się dziewczyno, bo masz czym :))))Pozdrawiam -Twoja fanka ze ślaska.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę Cię u siebie. Niedawno się dowiedziałam, że mamy znowu wspólnych znajomych. Jaki ten świat mały, a ja w dalszym ciągu nie mam czasu udać się do Ciebie na nauki, chociaż dzieli nas zaledwie 10 km.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chwal się chwal, bo masz czym kochana. Piękne prace aż chce się chłodniejszych klimatów ;))

    OdpowiedzUsuń